Inlägg från: Tjejen79 |Visa alla inlägg
  • Tjejen79

Bugaboo-tråd nr 21

mollan nu skrev 2010-03-24 19:15:23 följande:
    men har du någon som vill åka vagn fortfarande Fråga ang chassit. Funderar på att beställa ett från babytrader, 149 euro. Visst har de slutat sälja de som glider nu?
    Undrar oxå om dom nya chassina kommit än? För var väl att man bara skulle behöva byta ut nån plastgrej om dom började glida...
    ♥ Isa 080606 & mini i magen BF 100527 ♥ rosadagar.blogg.se
  • Tjejen79
    AngelicaS83 skrev 2010-05-25 11:22:55 följande:
    Humilis: Va det smidigt att beställa från fruugo? Är det likadan vagn som säljs här i butik?Finns bara blå med den gråa basen, funderar på att beställa den och sälja topptyget sen eller byta.
    Var nyss in på Fruugo å nu finns de alla färger me den gråbasen va ja kan se... å till ett ännu bättre pris än tidigare!! Den gråbasen är billigare än andra just nu... kostar ca 6700:- + frakt på ca 380:- = 7080:-

Så nu blev ja riktigt sugen på att klicka hem en därifrån!!! Lutar åt en me gråbas och topptyg i offwhite.
  • Tjejen79
    sweetlina skrev 2010-05-25 18:52:29 följande:
    hur ser ni att de blir frak tnär ja kollade stod de attd e kostade 0kr till sverige me economy lr nåt sånt
    Dom verkar ha tagit bort frakten nu!! Ännu bättre {#lang_emotions_laughing} Tur att ja inte hunnit beställa!
  • Tjejen79
    MissR skrev 2010-05-31 08:28:21 följande:
    Någon som beställt sin vagn från fruugo.comVar ju jättebilligt och utan frakt.
    Jag har beställt men inte fått den ännu... beställde den förra veckan å den är nu påväg, hoppas jag hinner få den i veckan!
    ♥ Isa 080606 & Thea 100528 ♥ rosadagar.blogg.se
  • Tjejen79
    LillaMiss Piggy skrev 2010-06-08 09:50:14 följande:
    Hittarni nåt på skurks hemsida?? Allt jag tittar på står att det inte finnsi lager
    BAra jag?
    Ja de verkar som att mycke är slut nu... TRIST!!

Jag som ALLTID brukar läsa här i tråden sent på kvällen... VARFÖR gjorde ja de inte igår kväll!!! Gråter  Behöver ju en massa Bugga tillbehör nu när ja har en vagn...
  • Tjejen79

Har en liten fundering angående sittdelsklädseln... har köpt en begagnad på Blocket och nu när jag fick hem den har den mindre antal hål i ryggen än den ja redan har. Har aldrig använt sittdelen så därför jag undrar lite... har de tillkommit fler hål så de ska passa mindre barn bättre på dom nyare vagnarna?? Om de nu är så att spännena ska sitta tightare... bara min teori då ja aldrig monterat sittdelen...

• Tjejen79

Vagnen är inte köpt i USA men från Nederländerna via Fruugo.

Min vagn har hål exakt som den begagnade klädseln... Långt ut i sidorna nertill men även två st längre in mot mitten ganska tätt sitter dom. Sen är de fyra hål för axelbanden, på den begagnade finns endast dom övre.

• Tjejen79

Här är en till som fått ett stort Bugaboo begär Har haft min Cameleon i drygt en månad å har redan börjat sukta efter en Bee+... Skulle ju vara bra me en egen vagn till storasyster ibland + bra me en smidigare vagn ihopfälld när lillasyster blir lite större... Haha försöker hitta motiveringar till köp Vad är måtten på Bee+ ihopfälld??

Isa 080606 & Thea 100528 - rosadagar.blogg.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21