Inlägg från: Linmin |Visa alla inlägg
  • Linmin

Bugaboo-tråd nr 21

Jag väntar på en bugaboo gecko som jag har handlat från blocket. För att kunna köpa andra tyger till vagnen, ska man då köpa några bågar eller funkar det att bara sätta på ett annat tyg på geckon?

Ni som har ståbräda på er bugaboo, funka det bra? En del vagnar känns ju inte gjorda för att ha ståbräda, (brädan står ut alldeles för mycket)
    Åh vad jag längtar tills min buggaboo kommer:)
  • Linmin

Jag får gå in på kidzshop och kolla, tack för svaret.

• Linmin

Bugaboo ståbräda på kidzshop, funkar den till bugaboo gecko? 

• Linmin

Vad är det för skillnad mellan bugaboos nyaste ståbräda och den äldre modellen? Är det någon som vet?

• Linmin

Upplever ni att ni som har bugaboobrädan till er vagn kan går hyfsat bra efter den, eller får ni går väldigt långt bak så ni får luta er jätte mkt framåt efter vagnen? Om ni förstår vad jag menar....För en del vagnar är det ju så med, har själv aldrig sett hur det är med en bugaboo-vagn? Själv kommer det att blir aktuellt med en ståbräda till bugaboo gecko....

• Linmin
    Läängtar skrev 2010-06-07 15:32:37 följande:
    Någon som vet om man kan köpa sommarsuflett i fleece i någon butik?? Eller är det helt utrotat? :)
    Har du kollat på babyshop.se?
  • Linmin

Åh vad bra. För annars ser det ju så jobbigt ut på en del vagnar med ståbräda. 

• Linmin
    humilis skrev 2010-06-07 22:25:41 följande:
    ang den nya ståbrädan. var in och provade. Är det inte störande när den inte sitter fast på ett ställe utan kan glida från sida till sida?(där var man fäster den)
    Alltså glider den nya ståbrädan från sida till sida, då kanske man ändå ska köpa den gamla...
  • Linmin

Någon som har en bild att lägga ut på bugaboos ståbräda när den är fäst på vagnen?

• Linmin

Är det någon här i tråden som har köpt en suflettbåge och bytt tyg på sin gecko?
    Blev det bra ? 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21