Inlägg från: Hhelena |Visa alla inlägg
  • Hhelena

Bugaboo-tråd nr 21

Hej! Är nybliven ägare till en Bee+. I slutet av månaden ska vi ut och flyga och jag skulle vilja fråga hur ni andra gjort när ni checkat in Been. Har ni checkat in hela vagnen, alltså med chassit och sittdelen ihopmonterade eller hat ni tagit isär delarna och checkat in dem separat? Och hur gjorde ni med framhjulen? På eller av? (Vi vill inte att använda reseväskan).

• Hhelena
    Stargirl skrev 2010-06-09 13:22:42 följande:
    Vi har alltid använt Bugaboso transportväska. Jag skulle aldrig våga checka in ngn vagn bara så där i en plastpåse. Har sett allt för många vagnar som trashats på det viset.

Om jag nu skulle checka in Bee utan en transportväska skulel jag ta av framhjule och linda in vagnen i sjukt mycket bubbelplast, tills det blev som en boll
    ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ www.minmolly.se ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
    Jag tror också absolut att det är bättre och säkrare med väskan men den är så stor och otymplig. Tror inte att våra armar räcker till ytterligare en resväska :) Känns så onödigt också att släpa på väskan under hela resan bara för att ha vagnen i den när vi flyger. Hmm, hmm, hmmm...
  • Hhelena
    Hhelena skrev 2010-06-09 08:41:02 följande:

Hej! Är nybliven ägare till en Bee+. I slutet av månaden ska vi ut och flyga och jag skulle vilja fråga hur ni andra gjort när ni checkat in Been. Har ni checkat in hela vagnen, alltså med chassit och sittdelen ihopmonterade eller hat ni tagit isär delarna och checkat in dem separat? Och hur gjorde ni med framhjulen? På eller av? (Vi vill inte att använda reseväskan).

Tack för alla svar! Har kollat med butiken där vi bor och de har bara den gamla transportväskan till Bee. Vet någon av er om den passar till nya Bee också?
  • Hhelena
    linaenn skrev 2010-06-17 16:37:46 följande:
    Är det någon som vet om det är någon skillnad på Bee-sufletten och sufletten till Bee+?
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
    Det är stor skillnad. Googla så ser du!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21