Inlägg från: sweetlina |Visa alla inlägg
  • sweetlina

Bugaboo-tråd nr 21

nån osm vet va de kostar o skicka sommarsuffla resp vanlig suffla me posten?

• sweetlina
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 11:38:35 följande:
    Stargirl har flyttat sufflettfästena, ja. Och det är en stor bidragande orsak till att femåringen faktiskt ser ut att sitta riktigt hyggligt i vagnen även om han självklart är för stor egentligen. Men att en två-åring inte skulle få plats tror jag inte ett dugg på.
    hur flyttar man dom har hon tagit "sönder" lite av gummit där då lr??
  • sweetlina

hur packar man bäst en cameleon med tillbehör för att skcika emd bussgods, nån som vet vart man kan hitta en stor bra kartong?

• sweetlina
    sweetlina skrev 2010-05-19 11:41:24 följande:
    var betställer man bumberskydd???
    hehe oki, henne har ja beställt andra grejer av förut*S*
  • sweetlina
    Stargirl skrev 2010-05-23 15:06:36 följande:
    Det finns ingen "frog" ståbräda. Det finns en "gammal" modell av ståbräda som passar alla Bugaboo modeller (även Cameleon) förutom Bee och en "ny" modell som passar alla. Den nya modellen har ett vitt hjul och den "gamla" har ett svart hjul som är likadant som Frogs framhjul Blev du klokare?
    och det är den gamla me svart hjul som passar med tiny tot pallen (lr va den nu heter) lr va? har ja fattat rätt?
  • sweetlina
    skrutthumlan2 skrev 2010-05-23 15:53:21 följande:
    angående tiny tot pall så finns det en färdig tiny tot pall som redan sitter fast i ståbrädan. hittade bara den varianten när jag skullr köpa en. så man löper alltså hela paketet i ett....
    den tycker ja inte är snygg alls*S*
  • sweetlina
    Tjejen79 skrev 2010-05-25 13:09:22 följande:
    Var nyss in på Fruugo å nu finns de alla färger me den gråbasen va ja kan se... å till ett ännu bättre pris än tidigare!! Den gråbasen är billigare än andra just nu... kostar ca 6700:- + frakt på ca 380:- = 7080:- Så nu blev ja riktigt sugen på att klicka hem en därifrån!!! Lutar åt en me gråbas och topptyg i offwhite.
    hur ser ni att de blir frak tnär ja kollade stod de attd e kostade 0kr till sverige me economy lr nåt sånt
  • sweetlina
    Tjejen79 skrev 2010-05-25 19:15:07 följande:
    Dom verkar ha tagit bort frakten nu!! Ännu bättre  Tur att ja inte hunnit beställa!
    haha ja de va ju tur*S*, så himlans billigt hur kan dom ha dessa priser nån som vet??
  • sweetlina
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-05-26 19:20:54 följande:
    Hur var det med frakt och betalning?
    frakt är det ju ingen o ja tror man betalar me krot va??
  • sweetlina

ni som sytt suflett själva är det jättesvårt lr? ja har sytt några dynor själv men inte med kantband o så. Kanske värt o testa?

• sweetlina
    beccazin skrev 2010-06-04 22:42:15 följande:
    Har fått hem min fina Cameleon idag, så lycklig...
    Men en liten fråga: ska handtaget gå att röra lite fram och tillbaka? Är inte helt fast.
    Tack på förhand!
    Jag det ska det göra, det är helt rätt
  • sweetlina
    Shoegirl skrev 2010-06-07 11:11:54 följande:
    Bättre fästen också. Innan var man tvungen att lägga vagnen för att haka av åkbrädan när den inte användes och nu görs det med ett klick.
    men visst kan man inte ha den där pallen till den nya lr funkar de??
  • sweetlina
    Jessiicaa89 skrev 2010-06-16 16:09:05 följande:
    Har hittat 2 olika krokar som tydligen skall passa på bugaboo:
    Ju-Ju-Be Barnvagnskrokar BeConnected Svart Tinkafu Barnvagnskrokar Vilken är bäst att ta? Någon som vet?
    ja har jujube connected o tycker dom e  toppenbra:)
  • sweetlina
    Vaniljkyss skrev 2010-06-19 13:57:00 följande:
    Hej!

Har ett STORT problem. Jag har en Bugaboo Cam som vi köpte hösten 2006 i Norrköping. Butiken låg inne i stan men jag kommer inte ihåg vad den hette och jag har inte hittat kvittot (än).

Idag gick höger framdäck av!!! Den svarta plasten sprack rakt av. Vad gör jag?

Kan man köpa däck + plastdel som reservdel? Garantin lär ju ha gått ut för länge sedan...

Alla tips och råd mottages tacksamt!!!
    måste ju varit babyproffsen du köpte den på?? på repslagaregatan?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21