Bugaboo-tråd nr 21
http://www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon___fullt_utrustad_27049768.htm?ca=11&w=1Vilken fin vagn.....sannerligen fullt utrustad oxå!
Nu är lilla Noomi född. 16 dagar över tiden
Vi har oxå Iphone hållaren. Den funkar fint hos oss
Men min bror har en affär där de bla säljer tillbehör till Iphone. Skal och man kan pimpa sin Iphone med typ klistermärken. Han har dagligen kunder som säger att just produkten de köpt hos honom har skadat mobilen. Men harn är aldrig ansvarig för det. Det var en gång en kund som hade köpt ett klistermärke som man sätter på baksidan. När kunden tog loss den lämnade den en klistrig hinna som inte gick att ta bort. Men det är inte återförsäljarens ansvar....konstigt det där. Men jag tror knappast man kan kräva en ny mobil även om den lossnat. Bugaboo kommer alltid att hävda att produkten använts fel av kunden....
Det är ju ändå bara jag som kör den ju. Blev ROOOOSAAAA Vi hade en icandy i ett par veckor men gudars vilket skit...lämnade tillbaka den precis och krävde pengarna tillbaka. Nu är vi tillbaks till våran älskade Cameleon med ståbräda. Avråder alla från att köpa en icandy.