Inlägg från: Sofia8 |Visa alla inlägg
  • Sofia8

Vi har oxå Iphone hållaren. Den funkar fint hos oss Men min bror har en affär där de bla säljer tillbehör till Iphone. Skal och man kan pimpa sin Iphone med typ klistermärken. Han har dagligen kunder som säger att just produkten de köpt hos honom har skadat mobilen. Men harn är aldrig ansvarig för det. Det var en gång en kund som hade köpt ett klistermärke som man sätter på baksidan. När kunden tog loss den lämnade den en klistrig hinna som inte gick att ta bort. Men det är inte återförsäljarens ansvar....konstigt det där. Men jag tror knappast man kan kräva en ny mobil även om den lossnat. Bugaboo kommer alltid att hävda att produkten använts fel av kunden....

Vilgot 3/2-2007 - Noomi 16/4 2010
  • Sofia8
    Läängtar skrev 2010-05-12 09:20:40 följande:
    Det kanske dom hävdar, men konstigt då man endast satt fast den i hållaren och hela telefonen lossnar ur silikonhöljet när man är ute och går. Men dom kan ju alltid säga att jag gick för fört..hahaMan kan ju hoppas att inte andra råkar ut för samma, för så mycket pengar en Iphone ändå kostar!
    Visst är det så. Men jag tvivlar starkt på att du får ngn som helst ersättning. Jag har aldrig upplevt att min Iphone är på väg att pluppa ur. Men det kan ju hända om man ex går på kullersten, stöter till vagnen lr liknande. Hoppas du har drulle extra på din hemförsäkring. Den har hjälpt oss flera gånger
  • Sofia8
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 09:35:23 följande:
    Jag hade bestämt mig för en iPhonehållare men blev tveksam när jag såg den IRL och hoppade över. Glad är jag för det idag
    Äh, min är jätte bra och praktisk. När jag promenerar långt med Noomi har jag den på styret och powerwalkar och lyssnar på musik och när det ringer slipper jag hålla i den osv. aj love it!! Fast jag är mest rädd för att den ska bli stulen så bland folk plockar jag av den.
  • Sofia8
    Läängtar skrev 2010-05-12 09:46:24 följande:
    Ja det har jag ju faktist :)
  • Sofia8
    LillaMiss Piggy skrev 2010-06-20 07:19:08 följande:
    Frågar igen....finns det ultimata solskyddet? Dotter sitter framåtvänd och då kommer ju solen  rakt på henne.
    Jag tycker Bugaboos parasoll är superbra. Vi köpte precis ett parasoll till våran Bee och det blev en off white
  • Sofia8
    Candra skrev 2010-06-23 08:48:27 följande:
    Bestämt mig för att behålla buggan Så igår köptes en ny suffla för att förnya lite. Givetvis blev sambon sur över färgvalet, MEN jag frågade faktiskt innan vilken färg han tyckte, och eftersom han sa att jag fick välja själv så får han skylla sig själv Tungan ute Det är ju ändå bara jag som kör den ju. Blev ROOOOSAAAA Han tyckte vit, brun eller svart, tråkig som han är.
    Hahaha....älskar också rosa. Även till Vilgot till min makes förtret.
  • Sofia8

Vi hade en icandy i ett par veckor men gudars vilket skit...lämnade tillbaka den precis och krävde pengarna tillbaka. Nu är vi tillbaks till våran älskade Cameleon med ståbräda. Avråder alla från att köpa en icandy. Skrikandes

• Sofia8
    Fröken Småland skrev 2010-09-09 18:17:03 följande:
    Va? Fick du häva köpet trots användning och fick pengar tillbaka? *impad* Vad var det som var värst med den då?
    Efter fyra reklamationer.fast på olika saker så egentligen skulle jag inte fått häva köpet men jag skrek som fan och då fick jag igenom det.
    Först gnisslade chassit så in i helvete....jag höll på att bli tokig det gick inte att smörja bort. Efter några veckor så krånglade den översta sittdelen så den klickade aldrig i på vänster sida. Fick en ny sittdel men samma problem igen. Fick ett nytt chassi och sedan började gnisslet igen. Jag hade aldrig en fungerande vagn utan väntade hela tiden på ngn reservdel.

Jag var aldrig nöjd med vagnen tyckte dessutom att den var ful men Vilgot slutade helt plötsligt att gå själv när Noomi föddes. Han ville åka vagn så jag gav mig.
  • Sofia8
    Fröken Småland skrev 2010-09-09 18:17:03 följande:
    Va? Fick du häva köpet trots användning och fick pengar tillbaka? *impad* Vad var det som var värst med den då?
    Vad som var värst? Att den var så trasig och tung att köra. Det gick i princip inte att köra två barn i den.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21