Bugaboo-tråd nr 21
Finns det inga mugghållare kvar?! Hittar ingenstans, mkt tacksam för hjälp! Till en cam
Finns det inga mugghållare kvar?! Hittar ingenstans, mkt tacksam för hjälp! Till en cam
Tack för svar!! :) Hittade på en på babyshop,, men den sitter inte på en cam utan på en bee tror jag, på produktbilden. Tror ni det är samma mugghållare till alla båda?
Kan man ha samma åkpåse till både cammen och been? :)
Kan man se de nya färgerna nånstans? :)
Vart kan jag köpa bee + denim?
åhh hittade!
Skulle det inte komma nya färger till cam? Typ pastelliga? :) har dom kommit eller ska de ens komma?
Vågar man ta med sig sin cam till Turkiet? Kommer ha en 4 månaders bebis med mig.. Hur hade ni gjort? Köpt en annan vagn?
Man får väl med madrass i liggdelen? Jag köpte camen när dotter var 1 år så har aldrig öppnat liggdelen.. Ska ha den till bebis nu.
Jag har grå bas och rosa topp i liggdel eftersom min dotter precis har kommit :) Men vilken färg på parasoll hade ni köpt? Och tips om skötväska som passar fint till?
Jag köpte ett rosa parasoll från Kidzshop men såg sen att de fanns gult efter ett tips :) Men kidzshop tillämpar inte öppet köp vilket innebär att man inte får byta heller va?! :(