Inlägg från: SödeSara |Visa alla inlägg
  • SödeSara

Bugaboo-tråd nr 21

Ska hemta hem min (RED) om två veckor, precis innan BF! :) Har ingenting att ha "i" vagnen! Vad har ni till era små? Vi bor i skåne så våren är ju på ingång, ska man ha åkåpåsen endån? Eller ska man nöja sig med ett fårskin och täcke/filt? Har för j*kla svårt att bestämma mig. Har visserligen beställt en lodger wrapper i fleece, räcker den? gaahh... att det ska va så svårt! 

• SödeSara

Snart är jag fullvärdig medlem i bugga världen... hämtar vagnen om en timme! :) Snart har jag min precios här hos mig! Något specellt jag ska tänka på eller be dom visa mig i affären?? Lägger upp bild när den är piffad... :) 

• SödeSara
    Fröken Småland skrev 2010-03-30 16:19:03 följande:
    Det de inte visar kan vi berätta här Grattis till din nya vagn!
    er kan man alltid räkna med, första utmaningen blir vell att få in vagnen i bilen! :)
  • SödeSara
    SaraSelinda skrev 2010-03-30 16:40:09 följande:
    SödeSara - Vad har du valt för färger? =)
    Det är ju en redediton denim vagn, men jag har nyss satt på mitt underbara rosa fleece topsett som jah fyndat på tradera. Oslagbar kombo... fottar imorgon och slänger in en bild i bildtråden! :) Piffat till med en svart saddlebag, en fleece wrapper från lodger och lite annat smått å gott... mer ska det bli! :)

Fröken Småland skrev 2010-03-30 16:27:08 följande:
    Söde Sara: Ja, be att få ihopfällning och uppfällning av chassit ordentligt demonstrerat. Det är riktigt klurigt om man inte gör rätt och det är svårt att förklara med ord.
    De gav oss en ordentlig genomgång i affären och med lite övning sitter det. Jag va ju klart tvungen att prova ALLT när jag kom hem. På med regnskyddet, myggnätet, bilbarnstolen... :) Allt blev så attans bra! :)
  • SödeSara
    Fröken Småland skrev 2010-03-31 07:50:18 följande:
    Har du haft Buggan med dig i sängen i natt? 
    de va inte långt ifrån, tog den på en runda i köket innan frukosten! {#lang_emotions_wink}
  • SödeSara

Nu ligger där bilder i bildtråden om någon är nyfiken! :) ÄLSKAR den... hoppas lilla donnan kikar ut snart så den kan användas!

• SödeSara

Kort fråga bara! :) När bytte ni till sittdelen?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21