Inlägg från: Vacker Utsikt |Visa alla inlägg
  • Vacker Utsikt

Bugaboo-tråd nr 21

Hej!
    Jag funderar på att köpa en begagnad Bugaboo och tänkte att ni kanske kunde ge mig några råd ni som själva har vagnarna.. Från vilken årsmodell kom det nya chassit? Hur mycket bör man räkna med att få betala för tex en årsmodell 09? Några fler råd som man ska tänka på när man åker hem till nån för att kika på vagn?

Tack på förhand!

• Vacker Utsikt

Är det någon som har tips på vad man kan använda för rengöringsmedel/fläckbortagning på en suflett i canvas? Var o gick vid havet häromdagen och en fiskmås bajjade rakt ner på vagnen.. Har provat med varmt vatten men det hjälper inte..

• Vacker Utsikt

Är det nån här som reklamerat till Babytrader? Erfarenheter? Köpte vår Bugaboo från dem i juli och redan har gummit på handtaget spruckit.. Lite längre bör det väl hålla för normalt slitage!? Nån som haft samma problem?

• Vacker Utsikt

Nån mer än jag som har haft problem med att framhjulen gnisslar väldigt mycket? O i så fall, hur har ni åtgärdat det? Är det kanske något man bör reklamera? Vagnen är bara två månader gammal..

• Vacker Utsikt
    Fröken Småland skrev 2010-09-08 21:25:04 följande:
    Reklamera! På en äldre vagn utan reklamtionsrätt kan man smörja med siliconspray med gott resultat.
    Har redan reklamerat chassit! Känns som om jag har fått ett måndagsex!
  • Vacker Utsikt

Dagens ilandsproblem.. Kan inte bestämma mig vilken färg på åkpåsen jag ska välja till min helröda Cam.. Nån som vill va smakråd? Just nu lutar det åt brun.. eller svart.... eller röd..

• Vacker Utsikt

Hm.. nu fick jag ännu mer att fundera över! Hi Hi.. Man kanske ska ta en helt annan färg..Nån som vet var man kan beställa den nya modellen och få den i rimlig tid? Vad är eg skillnaden på nya o gamla?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21