Bugaboo-tråd nr 21
länge sen jag kikade in här
liten fråga bara, är det några stora skillnader på gamla och nya Bee??
länge sen jag kikade in här
liten fråga bara, är det några stora skillnader på gamla och nya Bee??
Har för många vagnar (påstår maken) och vill att jag säljer av några
Har en cameleon, P&T med syskonsits, carena syskonvagn på bredden, shoppingvagn och en sulky - så visst har jag vagnar så det räcker och blir över särskilt om man räknar med alla jag håller på att klä om också
barnen som är vagnburna emellanåt är 1 och 3 år men en bebis är på G i januari så jag vet inte vilka vagnar jag ska göra mig av med heller.... kan ni dela med er av några tankar i detta ämne kanske???
Helst vill jag ju inte sälja några vagnar alls såklart ![]()
Vet att det är HELT fel tråd men jag vill minnas att någon av er äger en UJ MT
Men frågar här eftersom det är öde i UJ-tråden, går klädseln att ta av och tvätta inkl suffletten och/eller går det att köpa ny klädsel, det är en syskon MT men jag vet inte årsmodell?! Kanske ni också vet om UJ´s liggdelar passar alla sorter och årsmodeller eller om det ska vara någon särskild till en syskon MT??
Håller på att mala igenom tråden men hoppas på ett par snabba svar bara
Nya ståbrädan, tinytot pallen passar inte på den väl??
Har brun bas med toppen i den gamla rosa, men tösen är igen rosa tös utan mer åt det röda hållet,
så frågan blir då, om jag nu ska köpa mig en röd sufflett iaf, ska jag ta en vanlig eller en sommarsuffla (har en sommarsuffla i sand) och hur är de i färgerna?? Julröd, hallonröd eller vad??
Passar den röda ihop med brun bas, kanske någon har en passande bild??
Vilka bilstolar passar att sätta på Cammen??
Förresten, ni som har glidande chassin men ingen garanti kvar borde testa min makes lösning; klipp en bit, ca 3-4 cm av en bredare gummisnodd, öppna de vita snäppfästena som justerar styrets höjd och stoppa in en bit på varje sida, knäpp igen på önskad höjd och vips så blev iaf mitt glidande ett minne blott - värt att testa eftersom det inte gör någon åverkan på vagnen inför senare försäljning, det enda som kan hända är att de ramlar bort vid nästa höjdjustering men då är det bara att stoppa dit dem igen!!
Var in en sväng hos min lokala barnvagnsbutik som tidigare sålt buggor och tänkte på en bee + demad, men tjejjen påstod att de inte sålde buggor längre och det berodde på att bugaboo reducerat sina ÅF till storstäderna och satsade stort på europa istället, hon påstod också att ÅF bara fanns i Göteborg och Stockholm numera men så vitt jag vet så ligger väl tex kidzshoppen i Ödeshög och det är väl inte värsta storstaden vad jag vet
Är det så att de reducerar ÅF eller var det bara något hon drog till med, kan man bli "uppsagd" som ÅF av någon anledning??