• Favvo

Bugaboo-tråd nr 21

Hej hopp!
    När ni använde liggdelen till cam tog ni bort handtaget som sitter ovanpå liggdelen?
    Hade inte ens reflekterat över det då en kompis påpekade att jag borde ta bort den...
    Har inte börjat använt den än då lill bebisen inte har kommit =)

• Favvo
    jean1 skrev 2010-07-13 21:28:10 följande:
    Jag tog bort bågen ibland, ex när jag inte hade locket på eller när hon låg vaken. Kunde störa mig lite på att den gick precis över ansiktet (i synfältet) så man inte såg ögonen på dottern . Så, den var på ibland och av ibland!
    Ja sen behöver man väl ta bort den för att lägga ner bebisen?
  • Favvo

Hej.
    En liten fråga.
    Ni som använder liggdelen kommer ni ha bb´s åkpåse i vinter eller räcker det med typ filtar och täcke samt vindfleeceoverall på?

Sitter och funderar på om jag bör beställa åkpåsen till...

• Favvo
    Honey1982 skrev 2010-09-26 15:00:16 följande:
    Hur förvarar ni era regnskydd? Det får ju knappt plats i varukorgen och om man har det där får ju inget annat plats .
    Måste säga att jag tyckte att deras regnskydd var helt värdelös... köpte mig brios regnskydd ist och passar perfekt Glad
  • Favvo
    Honey1982 skrev 2010-09-26 19:48:10 följande:
    vilket brio?? antar att det finns olika.
    Brios regnskydd som är till för liggdelen, helt suvuränt till camen.
  • Favvo
    Snoppan skrev 2010-09-26 21:40:56 följande:
    En ser ju ut så
    vad är det för skillnad på de olika åkpåsarna? Går båda två att använda i liggdelen eller hur ska man klä liggdelen i vinter?
  • Favvo
    Snoppan skrev 2010-09-26 23:00:01 följande:
    De va min undring oxå.. vad skillnaden va :)
    Hehe okej Glad

Jag har kollat upp skillnaden nu och den ena (bild nr 1) passar till cameleon och den andra (bild nr 2) passar till been Skrattande
  • Favvo
    Wildblomma skrev 2010-09-26 22:39:55 följande:
    Hallå i tråden! Jag har försökt hitta en svart åkpåse till min cam på Blocket och Tradera men utan lycka. Är det så att de går åt som smör tro eller är det så att helt svarta är något nytt? Mörkgrå verkar finnas men inga svarta.. Bättre att köpa en nu kanske?
    Jag kollade på blocket idag och jag har för mig att jag såg svarta åkpåsar så titta igen Glad
  • Favvo
    Snoppan skrev 2010-09-26 23:20:06 följande:
    Finns de nån åkpåse som passar bra till rosa canvassuffla o grå bas? Tips? :D
    En rosa eller grå åkpåse kankse? Glad
  • Favvo
    Snoppan skrev 2010-09-27 00:07:29 följande:
    ah, funderade på de :)
    Finns väl inga roliga mönstrade som passar...
    nix, de är mönster lösa om man inte väljer att köpa paul frank fast de passar mer till de bruna... Glad
  • Favvo
    Liten Mjau skrev 2010-10-29 22:12:56 följande:
    Jag mailade säljaren och frågade om den var äkta. Ser onekligen väldigt oäkta ut.
    Fått ngt svar än? Spännande o se vad hon/han svarar. Jag mailade oxå...
  • Favvo
    Jessiicaa89 skrev 2010-11-22 22:56:17 följande:
    Hej :) frågan är säkert ställd tusen gånger.. men.. Kan man göra med buggan i snön med vanliga hjul? Med vinterhjul? Vill inte tvingas köpa en ful gammal pansarvagn :O
    NEJ! Jag provade och körde bara fast, helt värdelöst! Skaffa vinterhjul... de gjorde jag o hoppas att det ska fungera bättre!
  • Favvo

Någon som vet hur man får loss selen på bugaboo been så man kan sätta dit åkpåsen? =)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21