Inlägg från: Mother of 3 |Visa alla inlägg
  • Mother of 3

Bugaboo-tråd nr 21

Fråga ang. vinteråkpåse till bugaboo cameleon. Min bugaboo står än så länge här hemma och väntar på att bebisen ska komma. I veckan köpte vi en  bugaboo åkpåse till den. Den är alldeles ny i modellen sa de och svart. Den skulle passa till alla 3 modeller dessutom. Men nu när jag testade så är den alldeles för lång för liggdelen. Man får ju vika ner den typ 30-40 cm och den ligger inte bra i vagnen. I bruksanvisningen står det att det är för sittvagn. Någon som vet om det finns flera modeller? Känns inte som att denna kan vara menad till liggdelen när den inte passar.

• Mother of 3

Jag har en Bubaboo Cameleon. För någon vecka sedan gick ena spännet på selet sönder så nu kan jag inte sätta fast den ena axelremmen på selet. Har mailat runt till olika affärer om man kan köpa ett nytt spänne osv men från de jag mailat får jag svaret att de inte har några sådana spännen. Saken är den att jag köpe vagnen ny på blocket så det står alltså inte mitt namn på kvittot för den och jag tror att den snart är 2 år gammal.
    Någon som vet vart man köper ett nytt spänne? 

• Mother of 3

Tack för snabbt svar!! Glad
    Jasså då förstår jag! Så typiskt då! En helt ny klädsel för att en liten plastpigg på ett spänne gått sönder.
    Är det vanligtvis 2 år på garantin som gäller då? Har ju kvittot på vagnen och så fast det står inte i mitt namn då. 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21