Inlägg från: Hugo Boss |Visa alla inlägg
  • Hugo Boss

Bugaboo-tråd nr 21

Jag tittar lite på Bugaboo Cameleon.
    Om vi ska ha ett barn till så vill jag nog absolut ha en...får övertala sambon, men är ju inte gravida än så jag har ju tid på mig =)
    Men vad jag undrar är. Vår son nu väger drygt 17kg vid 2 års ålder, rätt bastant med andra ord. Om nästa barn också skulle bli en guldklump, klarar då en Cameleon detta?
    Läste någonstans att maxvikten låg på 17kg?
    I dagsläget har vi en UJ som passar kanon, men den är lite stooor/klumpig..och när det blir ett barn til så vill jag inte ha UJn eftersom den bara går att ha framåt efter liggdelen..

Sorry för mitt svammel, men hoppas ngn kan svara ang vikten på barnet..

• Hugo Boss

Ställde en fråga för ett par dagar sen, men ni är så snabba att fylla tråden att det var nog ingen som såg den.
    Försöker igen..hur stora har era barn varit som suttit i Cameleon?
    Till nästa barn skulle jag vilja ha en sådan, men sonen var en riktigt stor en. Han väger nu 17kg och är bara 2 år och 3 månader.
    Vi är inte gravida en, men jag försöker mjuka upp mannen till att vilja köpa en bugga =) Jag har förälskat mig totalt och bara SKA ha en.
    Men frågan är om man ska vänta till nästa barn är fött innan man köper ny vagn, kanske åka runt och testa med sonen i också..för att se rymligheten..

kaos..jo jag tackar!!
  • Hugo Boss
    Coca cola light skrev 2010-08-12 13:45:32 följande:
    Nu har jag bara haft min Bugga i några dagar men min dotter som är 3 år lite drygt sitter väldigt bra. Hon är iförsig ganska liten, väger 13 kg. Jag har dock sett bild på en femåring i vagnen. Hur mycket använder du vagn nu? Om du inte använder vagn så mycket nu är det kanske roligare att vänta och köpa ny till bebisen kommer.
    Ja jag hade inte tänkt köpa en nu till sonen utan det var om jag skulle vänta med att köpa en tills man ser hur kommande barn är stöpt.
    Sonen sitter bra i sin UJ..den är det han som inte vill byta ut =)

Men som ni säger, man får köra och känna efter. Önskar att jag hade ngn vän som hade bugga så man kunde testköra med ett barn i, utomhus..men ingen av mina vänner tycker att detta är en vagn att investera i...min man går lite i samma fotspår..men allt går att ändra bara man vill Flört
    kaos..jo jag tackar!!
  • Hugo Boss

eller denna www.blocket.se/vi/29003149.htm (INTE heller min annons!!)
    Men till den måste jag betala 400:- frakt för att få den från säljaren till Gbg..

Jag vill så gärna ha en, men vet inte vad som är ett bra pris..

kaos..jo jag tackar!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21