• Sylt

Bugaboo-tråd nr 21

Tjenahej

Maken skall till New York om ngn vecka. Funderar på om han kanske skulle plocka med sig en Bee hem.
    Hur gör man lättast? Ngt tips om bra affär? Eller skall man beställa via nätet till hotellet?
    Lönar det sig?
    Tänkte att han skulle köpa en transportväska för att få hem den. Det skall väl inte var ngra problem på flyget?

Tar tacksamt emot tips och trix

• Sylt
    Sylt skrev 2010-08-15 21:50:35 följande:
    Tjenahej

Maken skall till New York om ngn vecka. Funderar på om han kanske skulle plocka med sig en Bee hem.
    Hur gör man lättast? Ngt tips om bra affär? Eller skall man beställa via nätet till hotellet?
    Lönar det sig?
    Tänkte att han skulle köpa en transportväska för att få hem den. Det skall väl inte var ngra problem på flyget?

Tar tacksamt emot tips och trix
    Ingen? Drömmer
  • Sylt
    Lillla My skrev 2010-08-18 13:59:19 följande:
    Det billigaste är nog att köpa via nätet och få levererat till hotellet. Hittade ett ställe jag varit på i NY: Buybuybaby, de tar $599 för Bee'n och sen tillkommer tax på det ca 9% om jag minns rätt.
    www.buybuybaby.com/product.asp?SKU=124076&RN=...&
    Har för mig att de ändrat bagagereglerna till att man bara får ta med sig en väska på 23kg fritt, sen kostar det extra. Reser man med barn betalar man inget för vagnen.  
    Ok - tack!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21