Inlägg från: Minatre |Visa alla inlägg
  • Minatre

Bugaboo-tråd nr 21

Måste höra med er i tråden... Behöver inhandla en ståbräda till vår bugga (den som passar både bee och cam). Någon som köpt från Bugababy? Någon annan webbutik som rekommenderas?

• Minatre
    Tack för tipset Mollan. Har ju beställt därifrån tidigare och då har det fungerat bra.... Men har även hört att det varit sisådär också...

Men nu är en beställning lagd. Vill ju helst ha BB syskonvagn men nu får det duga med ståbräda
  • Minatre

Vad är den största skillnaden på den nya resp. äldre modellen Bee? Någon som provat båda och som kan ge info?

Har den gamla och trivs väl ganska bra med den. Använder dock cam betydligt mer just nu för vår 7 månaders tjej.

• Minatre

Hej i tråden. Måste höra med er om någon vet vad man kan göra när bromsen på buggan gått sönder. Alltså vajen gick av när jag drog åt den för att ställa den i "bromsläge". Det är ingen ny vagn (köptes 2007) så den går väl inte på någon garanti antar jag...

• Minatre
    Minatre skrev 2010-08-27 09:47:25 följande:
    Hej i tråden. Måste höra med er om någon vet vad man kan göra när bromsen på buggan gått sönder. Alltså vajen gick av när jag drog åt den för att ställa den i "bromsläge". Det är ingen ny vagn (köptes 2007) så den går väl inte på någon garanti antar jag...
    Ingen som vet om det finns reservdelar? Måste ju ha en fungerande bugga.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21