Inlägg från: Griffelfot |Visa alla inlägg
  • Griffelfot

Bugaboo-tråd nr 21

mollan nu skrev 2010-09-11 21:27:19 följande:
    vass sax och pincett. Sen dit med piprensare
    Lindar du piprensare runt? Låter smart... avskyr alla hårstrån som fastnar....
    ♥Elliot 10/11-08♥ Bloggar på griffelfot.blogg.se/
  • Griffelfot
    Hjälpfråga:
    Vårat chassi har glidit på sidan ett tag men inte mycket utan bara när man verkligen ryckt. Nu har nåt mer hänt för nu funkar inte spännet alls. Det håller inte stängt och håller inte fast handtaget

Nån som vet om det går att beställa nån reservdel och vad det kostar?? Eller om det är nytt chassi som gäller...
  • Griffelfot
    Tant Pruselius skrev 2011-01-05 19:28:09 följande:
    har ni båda köpt den nyare chassit eller är det någon av er som har med vingmuttrar?
    StinaSM85 skrev 2011-01-05 20:37:45 följande:
    Mitt chassi är från -08 med popnitar. Jag har inte "humpat" den i trappor men, felet upptäcktes då jag klev av bussen (utan trappor endast med ett lågt steg ut på marken), vagnen var inte heller tungt lastad, kan tillägga att jag åker sällan buss så jag kan inte förstå varför detta ändå händer.
    Mitt e oxå 08 med popnitar. Har inte heller dragit i trappor eller liknande mer än nån enstaka gång och varför den släppt helt nu har vi ingen aning om. Ingen som slitit i vagnen utan jag upptäcke det igår när jag skulle köra iväg...
  • Griffelfot
    BaBBels skrev 2011-01-06 04:59:29 följande:
    Svarar på inläggen om chassin som inte länge går att låsa fast Det hände mig! Fick tips här i tråden om att det finns en liten metallbricka 1x2cm som hade ramlat ur.. Hittade min i trappuppgången så jag kunde fixa det! Annars, kolla på andra sidan o försök m någon annan typ av metallbricka...?
    Tack för tipset, ska leta och kolla
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21