Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

Bugaboo-tråd nr 21

Hej experter!
    Vi är inne på en bugaboo just nu.. Men jag har lite frågor och det kanske går bra att fråga er?

För det första, vad är skillnaden på en Cameleon och en Frog?
    Jag tycker det ser ut som att vagnarna är ganska låga, min sambo är 185 cm, kommer han ha vagnen vid knäna..?
    Går sittdelen att få helt rak någon gång, eller ligger barnet skålat hela tiden?

• ludicrous
    MiaEd skrev 2010-09-12 20:48:36 följande:
    ludicrous Vi har en frog (med en den cameleon tillbehör).. Min sambo är 181 och kan köra frogen utan problem, handtaget är inte nere vid knäna :D
    Tänkte mer på att själva ligg/sittdel är långt ner :)
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-12 20:43:35 följande:
    allt finns i FAQ som du finner i TS.
    Frog och gecko är gamla vagnar! mao säljs inte längre. Gecko är minst, sen kommer frog. både frog och gecko har fast handtag mao. ni kan inte höja sänka vagnen.
    Cameleon är nyare och finns i handeln, den har höj/sänkbart handtag och är störst av vagnarna.
    Nej vagnen är alltid ergonomisk, annars skulle vitsen med en ergonomisk sits försvinna

Mer info finns som sagt i FAQ men det låter ju som att de e en cameleon ni ska ha med tanke på längden.

*viskar det finns en bee och en bee plus oxå*
    Tackar! Ja jag kollade på hemsidan och förstod att frog var den mindre av dom iaf =) Men ett höj och sänkbart styre är ett måste för oss, då jag e 170 cm =)  Jag är inte så förtjust i Bee, tyvärr :)
  • ludicrous

Hej experter!
    Har frogfrågor!

- hur stort barn kan sitta i en frog?
    - hur lång människa kan köra frog? ;)
    - går det att byta suflett på frog?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21