Inlägg från: Ängelii |Visa alla inlägg
  • Ängelii

Bugaboo-tråd nr 21

blivanderoten skrev 2010-07-31 20:38:24 följande:
    hej, 

Skulle behöva hjälp med något ställe som säljer en transportväska till Cam. Gärna någon som inte kostar 1500.  
    Vet ni var de kan finnas, för mig spelar det ingen roll om den är begagnad eller ej.

Tacksam för svar 
    Här är en via blocket

http://www.blocket.se/halland/Bugaboo_transportvaska_28650024.htm?ca=20&w=1

OBS! Inte min annons
  • Ängelii

Hej

Har försökt läsa i tråden men hittar inte det jag söker, jag vet att jag har sett någon mailadress til någon på bugaboo som kan svenska. Vill någon vänlig själ skriva den adressen  igen?

PÅ förhand stort tack för hjälpen!

• Ängelii

Kan någon hjälpa mig... har en bugga cameleon och har nu köpt en ståbräda (begagnad) och jag vet inte hur jag ska få på den på vagnen. Kan någon vänlig själ förklara för mig?

• Ängelii

Jag har en bugaboo cam som är använd från juli 2010. Men svirvelhjulen fram har börjat rosta (?), den är förvarad inne och blir avtorkad när vi varit ute i slask. Är det någon mer som haft dessa problem? Märker även att bakhjulens "mutter" (den man fäster i hjul och vagn, som håller allt p åplats) har börjat rosta... Så ledsen över detta.

Är det någon som har en bra adress till någon på Bugaboo som man kan kontakta???

• Ängelii
    Armani skrev 2011-06-17 21:59:03 följande:
    Provar att fråga ang sittpallen på ståbrädan igen
    Är det nån här som har en sån till sin Frog/Gecko som har lust att berätta hur det funkar? Eller kanske till sin Cam och som kan berätta hur pass högt ni isf måste ha handtaget inställt på då barnet sitter på pallen för att det ska vara så bekvämt som möjligt både för den som kör vagnen och för barnet?
    Jag har en sådan pall till min ståbräda (helt suverän!) Jag är bara 162 cm lång och dottern är ca 95 cm och jag ändrar bara handtaget 5-10 cm för att det ska fungera för oss, men det är ju olika på hurt långa man är ;)
  • Ängelii

Någon som kan tipsa om en bra shop att handla ett nytt cam-chassi från, gärna billigt ;)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21