Bugaboo-tråd nr 21
Hoppas få svar av nån härinne, gissar att någon har Acta Graco Logico-S babyskydd. Går det att förlänga bältena? De är ju galet korta! Tack snälla om nån vet..
Hoppas få svar av nån härinne, gissar att någon har Acta Graco Logico-S babyskydd. Går det att förlänga bältena? De är ju galet korta! Tack snälla om nån vet..
Men kom på att har du sett knappen längst ner i "fotändan" på skyddet. Den man trycker in så man kan dra i remmarna som går över armarna och dra ut dem så de blir större??? Tänkte att om din bebis är alldeles ny kanske du missat det:)
.Fast med dragkedja på facket,så att inget syns lixom...
.Imsa: Vi har en Be All och det funkar bra på buggan, med Be Connected funkar d bäst. Nu har vi liggdelen på för lillasyster och då blir det lite bökigt. För att inte väskan ska hänga mot liggdelen och komma för nära benen när vi går så ställer jag liksom den lite på liggdelen nertill, fast den hänger som vanligt hm undrar om man fattar vad jag menar). Med sittdelen blir det superbra tycker jag, å så tycker jag väskan är bra i övrigt oxå=)
Är lat o orkar inte stöka i förrådet för att få fram instruktionsboken till buggan. Vid vilken vikt ska man ändra i fjädringen på cameleon??? Är d 5, 10, o 15??? Å är d så att upp till 5kg har man lägsta, 5-10kg mellersta o sen 15 o upp högsta??? *Hjärnsläpp*
Är lat o orkar inte leta i tråden. Vilken ståbräda, förutom deras egna, funkar bäst på en Cameleon? Har för mig att jag läst easy rider förut men är osäker. Tror vi ska våga oss på att prova ståbräda lite till storebror så vi får använda buggan igen:) E less på syskonvagn.
Provar igen o hoppas nån har tid att svara. Ståbräda till cameleon, vilken passar bäst förutom deras egna??? Har läst i FAQ o hittar inte svar om d där, orkar inte leta bakåt i tråden *lat*:)