Inlägg från: Dumlekolan |Visa alla inlägg
  • Dumlekolan

Bugaboo-tråd nr 21

Akut fråga till er, erfarna Bugaboo-ägare...

är det någon som har transportväskan? (Den här modellen: http://www.bugaboostrollers.com/Bugaboo-Transport-Bag.pro - vad jag förstår finns/fanns det fler). Jag söker med ljus och lykta efter måtten på den. Har försökt googla men hittasr ingen måttangivelse. Den ska transporteras från USA så det är angeläget att få reda på priset för transporten, snabbt.

tack på förhand!

• Dumlekolan

hänger gärna på här. Väntar på leverans av en all black...

• Dumlekolan
    MissR skrev 2010-09-18 20:36:19 följande:
    Var kan man köpa den?
    Finns tyvärr inte i butiken där jag bor=(
    Kan man beställa på nätet?
    Vi har köpt vår från US gm strollers.com. En släkting tar med den och nu har den enligt SAS flygtider landat. Glad Tillbehöret iphoneholder kändes oundgängligt... så det blev det, vinterhjul, åkpåse, mugghållare och lite annat tjafs...
  • Dumlekolan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-20 00:56:52 följande:

Där  va den
    Sååå snygg och passar både kille och tjej!
  • Dumlekolan

Nu har den kommit: vår cam all black!!! Så fin den är och nu är den monterad och försedd med mugghållare och iphonehållaren!!

Jag är en otålig person som också gärna testar om jag kan klara saker  utan bruksanvisningar... och det brukar funka och så även i detta fall så när som på två tunna plastplattor (formbara). Vad är de till? Eftersom allt låg i transportväskan så kan de lika gärna höra till den.

• Dumlekolan
    Fröken Småland skrev 2010-09-30 11:33:58 följande:
    Ett varningens finger angende iPhonehållaren: tror det är tre personer i tråden som fått sina telefoner förstörda efter att de har släppt från hållaren... Jag skulle inte våga med andra ord.

Om det är två svarta plattor av samma material som botten av varukorgen så är det emballage. Om det är två små platta pinnar så skall de vara i kanaler på kortsidorna på liggdelen.
    Hur har de lossnat? Är det clipset eller har de åkt ur gummihållaren?
  • Dumlekolan
    linaenn skrev 2010-09-30 09:27:00 följande:
    Är det kanske pinnarna till liggdelen?
    Nej, det är inte pinnarna. De har jag hittat. Det här är böjbara, tunna plastskivor x 2 st ca 20x35 cm /ej exakt mått för jag har dem inte här just nu)
  • Dumlekolan
    Joddan skrev 2010-09-30 21:01:03 följande:
    Min iphonehållare pajjade efter någon vecka...
    Hur pajjade den?
  • Dumlekolan
    Fröken Småland skrev 2010-10-01 18:27:04 följande:
    Jag minns inte... Finns det någon plast som kan spricka? I så fall kan det ha varit det.
    Ok, visst kan hårdplast spricka!
  • Dumlekolan

Blir så irriterad på människor som försöker sko sig å andra genom att sälja skräp. Kan inte fatta att man kan med att göra det och att man har samvete till att lura på någon okunnig stackare en sunkig kopia pga personens okunnighet.

Vart köper de, de oanvända kopiorna ursprungligen, egentligen? någon som vet? Är det som LV -kopior som beställs från/köps vid besök i Thailand, Kina m fl länder?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21