• Be Lu

Bugaboo-tråd nr 21

Hej, jag har en fråga till er proffs. Har ju blivit så sjukt sugen på en Go Donkey, trots att jag inte sett den live. Väntar tillökning i mars och har sett att den ska börja säljas i april i US, UK, Holland och Spanien och komma hit först till hösten och så länge kan jag ju inte vänta. Nu till min fråga, vet ni någon butik eller nätbutik som är baserad i något av dessa länder som levererar till Sverige.
    Vill ju inte missa den!
    Hoppas att ni kan hjälpa mig, tack på förhand!

• Be Lu

Åh, en fråga till, är det någon som vet vart den kommer att ligga prismässigt? Vill ha!

• Be Lu

Hej,
    jag skulle vilja ha er experthjälp. Väntar syskon och tänkte skaffa en ståbräda till min Cameleon. Har sett att det ska finnas som en liten stol/pall som man kan fästa på brädan men nu hittar jag den ingenstans, Antar att den inte är orginal men vad heter den och vart kan jag hitta den? Visst fäster man den på orginalståbrädan?
    Hoppas att ni kan hjälpa mig!

• Be Lu
    Fröken Småland skrev 2010-11-11 14:55:53 följande:
    BeLu: pallen heter Tiny Tot och finns hos Familjetorget. Passar på den gamla modellen av ståbräda.
    Tack!
    Hittar den inte på familjetorget men nu vet jag iaf vad jag ska leta efter :)
  • Be Lu

Hittar ändå inte, någon som kan tänka sig hjälpa en blind stackare att hitta rätt.. Tiny Tot, vart är du??

• Be Lu

Hej,
    om någon har en ståbräda årsmodell -07 till -09 till salu i fint skick så är jag supe intresserad! Vill ju så gärna få till det med Tiny tots och nu måste jag ju ha tag på en bräda den passar på också!
    Hoppas hoppas :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21