Inlägg från: finbusen |Visa alla inlägg
  • finbusen

Bugaboo-tråd nr 21

Orkar inte scrolla igenom hela tråden men vet någon vart man kan laga bromsen?
    Köpte min beg men nu känns det ibland som att bromsen inte tar i på ena sidan.

Tips?

• finbusen
    ami skrev 2010-10-06 21:21:52 följande:
    Spänna bromsen genom att vrida på skruven?
    Vilken skruv menar du? Har en frog..
  • finbusen

Tänkte höra med er proffs, är cam's stolsram samma mått som frog?

• finbusen

Tack, hade tänkt att bara köpa nytt chassi till min frog men det slutade med att vi köpte en helt ny cam! Längtar!!

• finbusen

Kan man tvätta frogs sittdelsbas i maskin?
    Den har pinnar i ryggstödet som inte går att ta ur.

• finbusen
    Alisa skrev 2011-02-07 19:02:15 följande:
    Jag tvättade camens sittdelsbas som (väl?) också har pinnar i ryggen. Det enda som jag blev orolig över var att skumgummit överst i ryggstödet ligger dubbelvikt och vek om sig i maskinen. Jag fixk hålla på och pilla och försöka få det rätt utifrån så att säga. Det gick, men jag lovade mig själv att INTE tvätta den i maskin någon mer gång. Hellre ha sittdynor och annat som skyddar mot smuts...
    Tack! Då blir det skrubba med svamp istället :)
  • finbusen
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-03 19:16:25 följande:
    Var in på barnbutiken i heron idag. Dom kommer vara en "rea" butik som hon sa tills alt är slut. Då komer dom "vanliga" priserna. Det var urplockat och tråkigt där. Hittade ingenting roligt. Beställde iallafall ett skötbord och ändrade datum för att hämta ut vagnen ! Fick även ett nummer: 0722-515 731
    Jag var inne där för någon dag sen, men det såg så trist ut så jag gick ut lika fort. 
    Fanns det inget roligt alls kvar? 
  • finbusen
    Fröken Småland skrev 2011-03-23 12:08:28 följande:
    Tror du att hon kommer att gå dit på visningen ikväll? Kan du be henne i så fall att kolla vad det är för något som ingår med de två Urban Jungle-chassina? Please...?

Och gärna också vad Bugaboo-kartongerna innehåller

Nej, jag skall inte registrera mig som kund och jag skall inte lägga bud *upprepar som mantra*
    Hon jobbar så hon kan inte :( Hade velat åka dit och kolla själv, men en 4 timmars bilresa känns inte aktuellt bara för att kika..
  • finbusen

Mammageno: jag gillar inte regnskyddet alls. Tycker den tar stor plats i varukorgen trots att man viker ihop den. Dock har jag inte hittat något annat som sitter bra, några tips?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21