rivkale skrev 2011-05-09 08:56:58 följande:
Jag har köpt donkeyn och får den i slutet av denna vecka. Då kan jag kanske svara på alla frågor, men inte nu. Det jag vet är att sitsarna/liggdelen inte är kortare än cam, (ev tom längre) men smalare. Framhjulen är inte likadana som camen, de är ung lika stora som vinterhjulen och av luft. Så jag tror att de klarar snö bra (hoppas det!). Jag har för mig att jag sett måtten för vagnen ihopfälld på bugaboos hemsida där de jämför donkeyn m de andra. (Man klickarf och drar den man vill jämföra)
Jag köpte från England från ngt som hette "Peppermint". De hade inte kvar spec många och inte i alla färger. MEn i slutet av förra veckan skulle ett departement store som hette James Walker el ngt sådant få löeverans. Ring dit vetja. Deras nummer finns bland återförsäljare på buggans hemsida. MEn du måste köpa via ngn fråån England. Det finns ingen som har vagnen inne som är beredd att skicka den till Sverige direkt. Leveransen i UK är gratis. Jag ar betalat 130 pund för att få den skickad från min bror hit. Paketet kom i tre delar och vägde 25 kg.
Stort tack för svar! Jag blir jätteglad om du vill recensera när du fått den! Det lät ju bra att sitsarna är långa. Jag tyckte det var som mono de hade måtten, tänkte på måtten när man fäller allt (liggdel+sittdel).