Inlägg från: BeeWee |Visa alla inlägg
  • BeeWee

Bugaboo-tråd nr 21

Hej buggisar!

Jag har en Bee+ och en bebbe på drygt tre månader som ligger i cocoon för närvarande. Men snart är det dags för åkpåse (inte minst för att det ska bli kul att dressa om vagnen lite, byta suflett osv:D

Har ni alla Bugaboos egna åkpåsar i vagnen eller finns det något annat märke med lite roligare åkpåsar -- mönster, annat tyg etc -- som också passar i en Bee? 

• BeeWee
    annat82 skrev 2010-10-06 19:57:31 följande:
    Bra pris
    Vi hittade vår för 500:- och slog till snabbt. Också utan hjul men kändes ok till det priset. Hade egentlige sagt att vi skulle vänta med den tills vi behövde, men verkar som en del går bra på blocket och då kändes det lika bra att slå till
    Jepp. Jag slantade upp 800 spänn för en transportväska på blocket. Visserligen med hjul.. Hade inte tid att vänta :D
  • BeeWee
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-06 17:28:46 följande:
    Lodger bunker e helt underbar! speciellt till små bebisar jag har en som jag testat i min bee och den satt helt okej, ja jo den glider ju ner lite när man har större barn som jag men inte så att jag störts av det! men annars har jag en cam åkpåse som du ser på bilden ovan
    Ja de var fina! *bildgooglade*
    Men är alla i fleece? Jag vill nog ha någon som tål lite småregn på ytan..  
  • BeeWee
    Fröken Småland skrev 2010-10-07 08:48:25 följande:
    Det står på Lodgers hemsida att de tål lite regn och det tycker jag nog också att de gör men jag är lite känslig så jag har alltid kastat på regnskyddet för att skydda min darling (vagnen alltså - inte ungen )
    Hahahhahah!
  • BeeWee
    bohusbebis skrev 2010-10-07 09:23:40 följande:
    Tyckte vi fyndade när vi köpte en sprillans ny m hjul till Bee (funkar även Bee+) för drygt 750 inkl frakt - efter tips i tråden att en butik sålde ut!! Men det var ngr mån sen...
    Ja det låter ju verkligen billigt! Grattis!
  • BeeWee
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-08 21:57:34 följande:
    den på odenplan har jag vart hos för lääääänge sedan när mina bee hjul pajjade i rulltrappan. då hade dom iaf verkstad där.
    Hur gick det med hjulen till? Jag har en Bee som jag åker rulltrappa med jämt, är inte så sugen på att paja hjulen..
  • BeeWee
    Stargirl skrev 2010-10-17 16:19:43 följande:
    Gud vad många buggor jag såg idag, satt och åt på ciaociao vid odenplan....Jag såg alla färger och modeller.....seriöst även offwhite special edition och en Denim Frog. Den enda jag inte såg var en Marc Jacobs Cameleon....slurp....den är sjukt fin.
    Om du såg en gul Bee+ som knallade förbi så var det jag :D
  • BeeWee
    Miniigirl skrev 2010-10-21 11:22:07 följande:
    Ingen som har något förslag?!:)
    Svårt att säga. Personligen tycker jag att den väskan är ohemult dyr i affär. Så vad som skulle vara ett bra begagnatpris (kanske halva priset?) är nog ändå omotiverat dyrt enligt mig.
  • BeeWee
    gavagai skrev 2011-04-21 18:32:39 följande:
    Hittade det här erbjudandet, där man kan köpa ett presentkort värt 500 kr för bara 200 kr: www.groupon.se/deals/hela-sverige/Babyshop/34...
    På Babyshop, vilket innebär att man t.ex. kan få en Bee+suflett eller ett parasoll eller en cup holder och en bumper bar för 200 kr. Och en massa märkeskläder och annat har de också. Går ni via länken ovan så får jag någon sorts bonus tror jag. Tänkte tipsa, eftersom det ändå kan bli en rejäl rabatt på Bugaboo-saker om någon behöver någonting i 500-kronors-klassen.
    TACK för tipset! Nu får lillen fina (billiga!) röda converse i ettårspresent! Skrattande
  • BeeWee
    mammageno skrev 2011-04-29 21:40:44 följande:
    Ja jag förstod att något var fel på mig när jag pratade med bohusbebis och ngt hemligt inom mig dök upp: - en skötväskelängtan... Men jag jag har ju en skrek förnuftet...hihi

Nä men skämt åsido jag behöver (säger jag till min man...) en till bee'et som sitter bra på handtaget...
    Jag har en Skiphop-väska som sitter perfekt på Bee + handtaget. Det är den där varianten utan lock och med två fickor framtill.
  • BeeWee

Jättebra deal på Groupon ju!
    Någon som vet om man kan betala med två checkar samtidigt, alltså om jag köper en och sambon köper en? 

• BeeWee

Pratade med Babyrevolution. Man måste använda checkarna i två separata köp.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21