Inlägg från: picolina |Visa alla inlägg
  • picolina

Bugaboo-tråd nr 21

hej experter!
    vad tycker ni man ska ge för en frog som har 5år på nacken eller mer??

♥ Maja 22 juli 2006 & Noel 22 maj 2010♥
  • picolina

tack för svar. lutar åt en cameleon 07 med chassi från 2010 för 4500kr, är det ett ok pris??

• picolina

ok tackar!!

• picolina

hon har kvitto kvar - på chassit, köpt på NK tydligen.. så borde va okej..

• picolina

jo en sak till, om det inte blir den här vagnen, så blir det en annan begagnad. jag har aldrig ägt en bugga och har ingen vän som har en så jag har inte koll på alla delar osv och vad jag ska hålla utkik efter. det jag förstått är att jag iaf ska köpa en vagn "med det nya chassit". hur ser jag, vet jag, att det är det nya chassit?? från vilken årsmodell är det nytt?

• picolina

kan någon säga om detta är en liggdel till frog, gecko eller cam?? känner inte igen märket.. men säljs med en bugga sittvagn..
  • picolina

såhär ser alltihopa ut.. frpog?
  • picolina

good misstänkte det!

• picolina

IM WITH BUGABOO!! HAPPY!! =) blev en cameleon från blocket och jag är nöjd fast jag inte provkört än riktigt =)

En fråga! ska spänna på liggdelen på ramen (sittdelen satt på vid köp) och fattar inte hur jag ska få bort selet som sitter fast på ramen...

• picolina
    IM WITH BUGABOO!! HAPPY!! =) blev en cameleon från blocket och jag är nöjd fast jag inte provkört än riktigt =)

En fråga! ska spänna på liggdelen på ramen (sittdelen satt på vid köp) och fattar inte hur jag ska få bort selet som sitter fast på ramen...
    Eftersom din son är omkring 5 månader nu så skulle jag skita i att sätta dit liggdelen.. barn kan sitta i bugaboo´n from när dom är tre månader
    jaha! så tidigt? jag satte honom i sittdelen och tyckte han såg för liten ut i den och han är ändå en stor kille =) förstod till slut att fickorna var till selet så nu är liggdelen på.. men blir nog sittdelen strax ändå.
    är den inte från 6 mån?? tänkte på ryggen, kan väl inte va bra?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21