• AlexG

Bugaboo-tråd nr 21

Hej alla Bugaboo-kunniga!

Jag fick precis en otrevlig överraskning. Skulle ut på en tur med dottern, hon ville ligga ner och inte sitta, jag tryckte in de två knapparna på sidan för att vinkla ner stolen och - ooooops - de fastnade intryckta! Så nu kan man inte spärra stolen i en position utan den rör sig helt fritt.

Ehm, förstår ni vad jag menar?

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu för att fixa den. Nån som har råkat ur för samma sak? Det kanske har nåt att göra med att vagnen har stått kallt i förrådet, jag vet inte. Men sååå himla kallt har det inte varit Några tips?

Dottern vill verkligen ut o åka. Hon har varit sjuk hemma i några dagar och nu blev hon riktigt besviken och ledsen.. suck... 

• AlexG

Glömde säga att det är en Cameleon vi har

• AlexG
    Fröken Småland skrev 2010-11-19 10:53:11 följande:
    AlexG: Det har precis varit några såna fall i tråden. De vita knapparna går att byta, tror de kostade 200 eller 300 kr/par att köpa, och montering kostar 200 kr men går lätt att fixa själv. Kontakta din återförsäljare!
    Tack Fröken Småland! Jag ska kontakta återförsäljaren.  
    Jag hade en gnällis i knät så jag kunde inte titta tillbaka i tråden, utan slängde ur mig frågan direkt. Man kan alltid lita på er här! Bästa Bugaboo-kundtjänst i världen! Ni borde nästan börja ta betalt från Bugaboo
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21