Bugaboo-tråd nr 21
Nu blir jag tokig. Har köpt ett par vinterhjul, men förstår inte hur jag ska få av de andra små swirvel hjulen. Känner mig helt IQ befriad. HJÄLP MIG!!!!!
Nu blir jag tokig. Har köpt ett par vinterhjul, men förstår inte hur jag ska få av de andra små swirvel hjulen. Känner mig helt IQ befriad. HJÄLP MIG!!!!!
Tar tillbaka min fråga, lyckades få loss hjulen på egen hand.
Att buggorna inte går för lika mycket (högt pris) beror väll också på att de finns så pass många begagnade vagnar att välja på så andrahandsvärdet blir inte lika högt. Köpte min beggad, 1 år gammal med åkpåse och bilstolsadapter för 7500. Detta var för nästan 2 år sedan. Idag hade jag inte lagt många kronor för en beggad Cam. Detta kan ju också bero på att hantaget började glida och försäkringen inte gällde längre. Känns lite meningslöst att sälja iväg vagnen nu, för vem vill köpa en vagn med ett glidande handtag?
Min är en 2008 med ett 2009 års chassi.
Här har ni en med popnit som har ett glidande handtag. Personligen skulle jag ALDRIG igen köpa en beggad Cam, så vida det inte var det gamla chassit med skruvar. Men det är ju också jag.
Annars kan man ju alltid "steloperera" chassit genom att poppnita handtaget på önskad höjd.
Måste dock höjja ett varnandes finger då min vagn med poppnitar glider, så att säga att dessa vagnar är problemfria är att tumma på sanningen en aning.
Någon som har ståbrädan Bumprider på sin bugga? Har hört att den ska vara så bra, men måste göra lite efterforskning mellan Bumprider vs buggans egen ståbräda. Pleas feed me with information.