Inlägg från: JohannaL |Visa alla inlägg
  • JohannaL

Bugaboo-tråd nr 21

Har beatäämt mig för en bugaboo CAM, kommer det nån ny upplaga inom kort eller kan man lika bra beställa nu?

• JohannaL

har problem att öevrtyga gubben om vagnbyte har phil o ted nu vill ha en cam  isället, tips på vad man kan motoivera det med =) ?

• JohannaL

Hej fick nyss reda på att jAg har knodd i magen, skulle beställa en CAM men funderar nu på om det funkar bra med en 3 åring och nyfödd? El om man ska behålla syskonvagnen.

Nån som har 3 åring som inte har vagn?

• JohannaL
    Hannah74 skrev 2010-12-14 12:12:56 följande:
    Jag tycker den ser jättefin ut. Fattar inte varför hon inte får den sålt.
    menar du min länk?

för det står ju at det e rost mm på hjulen men det e inget att bra sig om eller? =/
  • JohannaL

ska köpa mig en bee begagnd inför en thailandsresa, då jag förstått att den e optimal för detta.

men såg att det fanns både bee + och utan + vad e det för skillnad, och passar nya sufletter etc även på bee utan +..

hoppas på snabba svar

kram j 

• JohannaL
    bohusbebis skrev 2011-11-07 09:02:53 följande:
    kolla mitt inlägg #18626 nån sida bakåt
    tusen tack, precis vad jag behövde... =)
  • JohannaL

Nyss köpt mig en bugaboo bee, funderar nu på om jag behöver babyinlägget tjejen e 4 månader, hur har ni andra gjort med den vagnen till den åldern?

=/ 

• JohannaL
    Sweetheartno1 skrev 2011-11-17 09:51:31 följande:
    JohannaL jag hade bara kört på en vanlig åkpåse!

BlueTopaz kasta in den i torktumlaren med tennisbollar ! Det borde göra susen !
    ska utomlands med vagnen, så åkpåse blir nog varmt,, =( frågan e om man behöver inlägget eller om hon fixar tt ligga där utan =/
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21