Inlägg från: MrSpock |Visa alla inlägg
  • MrSpock

Bugaboo-tråd nr 21

När vi fäller upp vår Bugaboo Cameleon i "normalt" läge och monterar i liggdelen, med kåpan framåt (över de små hjulen) så klickar inte handtagsbygeln i på vänster siga i uppfällt läge. Någon som vet varför? Det bara klickar men det fastnar liksom inte och vänster sidan går att böja neråt / mot dig när man kör med vagnen.

• MrSpock
    Stargirl skrev 2010-12-02 11:21:33 följande:
    Jag är inte helt säker på hur du menar.....det låter ju skumt men är inte övertygad om att jag vet precis vad du menar.
    Alltså, när man fällt upp hela chassit och monterat i liggdelen så snäpper inte handtaget / bygeln i på vänstersidan. Detta medför att man t ex inte kan stegra upp den på bakhjulen, för handtaget / bygeln bara sviktar neråt, på vänstersidan...
  • MrSpock
    Stargirl skrev 2010-12-02 15:53:03 följande:
    Ja den är ju trasig isåfall. Förutsatt att garanti tiden inte gått ut så ska du ju reklamera den till den butiken där du köpt den.
    Inte lätt att reklamera när man köpt den begagnad via Blocket, i somras dessutom.
  • MrSpock
    Stargirl skrev 2010-12-02 19:37:02 följande:
    Oj, ja då är det inte mycket att göra. Du kan alltid kontakta [email protected]">[email protected] för att fråga om råd.
    För info så testade jag lite mer igår och vips så funkar det igen :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21