Bugaboo-tråd nr 21
Hej,
en fråga till alla kunniga - enligt bugaboo.com så är Babytrader ingen auktoriserad återförsäljare, vad har det för beydelse i garantihänseende? Har googlat på det men kan inte hitta någon information.. Någon som vet?
Hej,
en fråga till alla kunniga - enligt bugaboo.com så är Babytrader ingen auktoriserad återförsäljare, vad har det för beydelse i garantihänseende? Har googlat på det men kan inte hitta någon information.. Någon som vet?
thj,
de har sålt bugaboo ganska länge skulle jag tro, jag har läst om många som beställt därifrån och funderar själv på att beställa. När jag sen tittade på Bugaboo's hemsida där de har alla återförsäljare listade kunde jag inte hitta babytrader så därför blev jag lite fundersam...
Någon annan som har mer information?
Tänkte bara informera er som tänker beställa cameleon från Fruugo.com att det verkar fungera. Någon skrev ju här tidigare att det skulle ta väldigt lång tid innan de fick in dem i lagret igen. Jag beställde förra söndagen (28/11)och fick meddelande några dagar senare att de var slut i lager. Jag har idag fått en ny uppdatering om att vagnen är skickad.. Kan ju inte svära på att det stämmer eftersom jag inte fått den än, men det verkar ju lovande iaf!
Ang vad Stargirl skrev... "Förresten det där med Fruugo, dont get your hopes up....jag vet mer än jag får skriva här. Men mitt tips är att inte hoppas på för mycket....."
Enligt spårningsreferensen jag fick i mailet så har besällningen passerat terminal i Malmö idag, men vi får väl se, det kanske är ett tomt paket som kommer....
ja vi får väl se vad som händer, var väldigt när att beställa från Babytrader, men dom var inte listade som auktoriserad ÅF på bugaboo.com. Babyhuys däremot (leverantören hos Fruugo) fanns med som återförsäljare på Bugaboos hemsida. Vad jag kunde utläsa från hemsidan så tar de inte emot reklamationer direkt till sig om man inte köpt vagnen hos någon som är auktoriserad...
Förhoppningsvis så slipper jag ta reda på det
intressant info, var hittar man den?