Fröken Småland skrev 2010-03-17 12:07:12 följande:
Haha, när jag väntade mitt första barn insåg jag inte att det faktiskt skulle komma ut ett barn, jag var så fokuserad på graviditet och förlossning. Så man kan inte förväntas vara fullutbildad redan innan man fått barn, tror det är många som gjort det misstaget att de bara har en framåtvänd vagn som inte alls känns bra sen när lille bebisen vuxit ur liggkorgen. Bee är en sulky, ingen barnvagn. Jag skulle absolut kollat på Cameleon eller en Frog om du kan tänka dig fast handtag. Finns inte att köpa nya i Sverige men i USA om du har kontakter där. De begagnade har antagligen ganska många år på nacken men kan vara jättefina ändå. Min är t ex från 2004 och den är i perfekt skick
Sambon tycker att vi inte behöver någon ny vagn utan att vi klarar oss på vår, men jag anser att vi inte gör det ;) Dels för att vi har märkt av att vår tös är känslig gällande intryck. Då sa han att vi skulle sälja våran nuvarande vagn och köpa en bugga, men det vill jag ju inte heller.
Älskar vår vagn vi har idag men det stora minuset är att man kan bara åka framvänt när man har sittdel.
Så mitt argument till sambon var att köper vi en bugga så är vi hel kittade sen gällande vagnar :D
Jag gillar ju idén om att kunna flippa styret över vagnen så då är det väl en cameleon vi får kika på.