Inlägg från: Nilam 84 |Visa alla inlägg
  • Nilam 84

Bugaboo-tråd nr 21

Hej!
    Har en liten fråga bara, var kan man köpa alla tillbehör till en cameleon? Saknar hjul, ram, suflettpinnar + fästen.

Hade en förut, sålde den med nya chassit, behöll det gamla och håller nu på och plockar ihop den.

Hur länge har ni använt er cameleon? till vilken ålder?

• Nilam 84

Finns det någon finsk sida som säljer bugga tillbehör?  Ngn som vet? Är en stackars ålänning, å det blir rätt dyrt med frakt från sverige...

• Nilam 84

Tjohoo, nu kan jag hänga på er igen. Hängde i buggatråden för nåt år sen.
    Jag hade en cameleon denim 007 som ja köpte ny när min dotter va typ 1. Hade den och en city cross som ja också köpte ny när ja vänta henne + en carena easy.
    Sålde buggan efter ett tag då det var den vi använde minst, sen sålde jag easyn också. Och nu har ja köpt tillbaks min älskade gamla Bugga :) Alltså samma vagn :) med samma tillbehör som jag sålde med den. Rosa canvas top och denim top. Sååå fin.

Men lite knäpp e man väl som köper en cam till en tjej på 3 och ett halvt år...

• Nilam 84
    stjernan skrev 2011-01-15 19:35:56 följande:
    Nilam: min son är 3,5 och har växt ur camen...
    Lade in bild på min tjej i camen. Vi använder ju knappt vagn mer, men det händer ju att man är en heldag och shoppar t.ex.  och då behöver vi vagn, för hon orkar inte gå 6-7 timmar i butiker och shoppa...

Har ju city crossen också, och den används mest vid långpromenader när hon inte orkar gå...
  • Nilam 84
    stjernan skrev 2011-01-15 21:29:21 följande:
    Nilam: min son skulle aldrig kunna gå så många timmar och shoppa heller... Så barn är väldigt olika helt enkelt!!! Önskar nästan att dottern blir en sån som kan sitta i vagnen på shoppingtur... Men hon är rätt aktiv i nuläget (8 mån) så det får nog ske ett under isf ;)
    Vi bor på Åland, så när det blir ordentlig shopping åker vi till sthlm. Och då åker vi hemifrån 7 på morgonen och kommer hem 23, måste ju åka båt och bil X antal timmar :S 
    Så länge hon får ngt som är rosa och helst glittrigt så är hon nöjd, å har man inte varit till sthlm på ett tag frågar hon: mamma, när ska vi fara å shoppa igen? :D
  • Nilam 84
    thisissarah skrev 2011-01-21 21:14:37 följande:
    Okej, Tänkte om det inte finns svart bas, har sett att det finns andra färger men inte svart.. Tror inte att jag har sett nån cam med svart bas.
    Gå in på bugaboos hemsida så hittar du all info du behöver typ :)
  • Nilam 84
    Slaria skrev 2011-01-24 17:43:52 följande:
    Ok. Men man kan ha sufletten på samtidigt som man har regnskyddet/insektskyddet?
    Yes det kan man !
  • Nilam 84
    Slaria skrev 2011-01-24 17:43:52 följande:
    Ok. Men man kan ha sufletten på samtidigt som man har regnskyddet/insektskyddet?
    Lade upp ett foto i bildtråden!
  • Nilam 84
    Emmelinan skrev 2011-01-31 18:34:33 följande:
    Vilken farg har ni pa er vagn?

Vilken ar favoritfargen?

Har hemma star det en knallorange vagn och vantar pa lillans ankomst/nedkomst/utkomst...
    dom färger jag har gillar ja supermkt. Denimbas med denim toppset, och denimbas med rosa canvas toppset. Klarblå bas har jag också, den är också superfin.

De färger ja skulle vilja ha är  all black och all white. ¨

Skulle annars kunna tänka mig svart chassit bara... till klarblå bas skulle det va skitsnyggt!
  • Nilam 84
    annat82 skrev 2011-01-31 19:19:05 följande:
    Tycker faktiskt inte den klarblå är toppen till det svarta chassit men det är ju jag. Gillar ju den klarblå så ibland får det bli en kompromiss.
    I höstas hade jag klarblå bas, orange suflett och gula Clancy åkpåsen, till red-chassit. Härligt färgglad höstvagn
    jag har inte sett ngn klarblå ihop med svart chassi, men trodde d sku va snyggt. Men ja kan ha fel
  • Nilam 84
    annat82 skrev 2011-01-31 19:30:18 följande:
    Ska se om jag kan sno nån av sambons bilder, vet att han har någon från hösten iaf.

Snyggt tycker jag iofs det är, men denim-basen mot svarta chassit tycker jag är snäppet bättre ändå.
    Men jag gillar verkligen den blå färgen
    Har två chassin så funderade på om man skulle låta lackera det ena mattsvart, har 2 ramar också, så kan man ha en klarblå vagn och en denim så kan man byta emellan hur lätt som helst ju. bara att klicka i det man känner för på det chassit man vill ha för dagen...
  • Nilam 84

annat: Nice med svart chassi... borde ju passa till denim 007 också... inte bara denim red...

• Nilam 84

Min tjej som är 3 och ett halv år. Hon åker ju självklart inte vagn nå ofta, aldrig hemma eller om vi ska ut på stan eller så. Men om vi far och shoppar till sthlm typ så orkar hon inte gå. Bor på Åland så då åker vi hemifrån 7 på morgonen och kommer hem 11 på kvällen.  Så då får hon åka vagn. Men hon ryms bra, även med mera kläder på men det är klart... lite roligt ser det ju ut...
  • Nilam 84

Tjohoo, idag vann jag ett denim 107 nagellack på Bugaboos facebook sida :) ngn mer här som vann?

• Nilam 84
    Fröken Småland skrev 2011-02-11 18:42:34 följande:
    Hahaha, har Bugaboo nischat om sig
    Jepp Flört 

kommer inte att matcha helt perfekt då ja har en denim 007 - men det får duga Flört
  • Nilam 84

Behöver lite hjälp... vad kan man ta betalt för en klarblå sittbas? *obs, ingen annons*

• Nilam 84
    mammageno skrev 2011-04-12 19:32:30 följande:
    En virtuell kram från mig?
    Skrattande
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21