Bugaboo-tråd nr 21
Hej. Är det någon som vet om det kommer några nya färger på sufletter o bastyger snart??=)
Hej. Är det någon som vet om det kommer några nya färger på sufletter o bastyger snart??=)
Hej. Vilken ståbräda passar bäst till bugaboo cameleon???
Hej. Min fråga är om det finns någon möjlighet att sätta fast Brios babyskydd på ett Bugaboochasi??
Tack för svar=)
Hej.
Undrar om någon vet om man kan köpa adapter/vilken isf, så att man kan fästa ett Brio babyskydd på en bugaboo cameleon??
Hej. Jag har en fråga hur en bugaboo cameleon blir när man sätter dit en ståbräda??
Blir det välidgt trångt för en 3åring att stå mellan vagn och handtag? Och måste man höja upp handtaget för att syskonet ska få plats på brädan??? Visa gärna bilder=)
Vill gärna veta vilken ståbräda som passar bäst till en bugga som är uttagen aug 2008.
tack på förhand
Hej. Jag undrar om någon vet var man skulle kunna få tag på den nya gröna sufletten utan att köpa en helt ny vagn?
Har varit i kontakt med kidzshop men dom var tveksamma till att dom skulle få in det nu.
Vill så himla gärna ha en grön suflett=)
Åh tusen tack! Har redan varit inne o lagt en beställning=)
Jo att det bara var suflett o liggdelslock visste jag redan. Får la piffa upp med egen dyna när det blir aktuellt.
Tack Tack Tack!!!