Inlägg från: alex2010 |Visa alla inlägg
  • alex2010

Bugaboo-tråd nr 21

Är det någon som köpt sin bugga från muttiundich.de? De har kanonbra pris på cam nu men jag har aldrig beställt utanför sverige innan och behöver tips, råd och erfarenhet från andra.

• alex2010
    rosenkind skrev 2011-01-10 14:49:57 följande:
    babytrader har samma pris, på muttiunddich måste du ju köpa topset till...kanske löns att välja babytrader då när det finns de som har positiv erfarenhet av dem?
    Såg det, tack så mycket för tipset!

Förutom grundutbudet vad rekomenderar ni att man ska köpa? Det finns ju massor av dynor, parasoller och olika åkpåsar. Kort och gott vilka tillbehör kan man inte klara sig utan?

Om man ska köpa begagnat är det något speciellt man behöver tänka på, t.ex. att vissa delar blir slitna osv?

Den här tråden är en guldgruva för en novis som mig :D
  • alex2010

Snabb hjälp någon!

Går det att ordna till en Frog som är lite skev och ostadig? Är dte värt att lägga ett par tusen på en sådan vagn eller ska man satsa på något annat?

• alex2010
    Joddan skrev 2011-01-13 20:33:11 följande:
    Alex2010
    Är det den i Gävle? Jag tackade nyss nej till den för antagligen ligger felet inne i chassits svarta del och är svår att laga.
    Men jag har själv inte sett och klämt på den. Felet kanske inte är så stort ändå om man får pilla lite på den :)
    Jag har inte heller klämt på den och kan inte ta mig dit bara för att titta. Det kanske är bäst att avstå den här gången och lägga slantarna på något som håller till nästa bebis med :)
  • alex2010

Vad är det för nyheter med Cam + och när kommer den till Sverige? Har precis köpt en ny cam och undrar om jag blivit snuvad på en massa förbättringar :-P

• alex2010

Såg en annons på blocket om en som sålde cam + och nu verkade det som babycare.nl hade cam +. Dock är min holändska inte så bra, jag kanske har missuppfattat det hela? (Jag är säker på att det gäller just cam och inte bee)

• alex2010

Om du klickar dig fram till cameleon på www.babycare.nl så står det att det är cameleon + (plus). Hoppas någon kan reda ut det åt mig för jag är så nyfiken.

• alex2010

Tackar! Jag tänkte inte så långt att man kan köra google translate. Min nyfikenhet är stillad och jag kanske inte missar så mycket.

• alex2010

Då förstår jag! Har också mobilen så det tar en evighet att skriva ett inlägg så det hinner komma massor med nya under tiden jag skriver.

• alex2010
    sofnys skrev 2011-02-17 11:27:02 följande:
    De flesta kanske köper sina vagnar i Sverige, bäst att ta det säkra för det osäkra när det kommer till garanti och så kanske...

Det är ganska många som köper sina vagnar utomlands. Jag väntar på en just nu (dock privat import) men jag vet att andra akriva i den här tråden beställt från t.ex. babytrader. (Dom har nyss höjt priset)

Någon som nyligen beställt och fått sin vagn som kan ge tips?

Är det någon som vet hur det funkar med garantier?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21