Bugaboo-tråd nr 21
Är det någon som köpt sin bugga från muttiundich.de? De har kanonbra pris på cam nu men jag har aldrig beställt utanför sverige innan och behöver tips, råd och erfarenhet från andra.
Är det någon som köpt sin bugga från muttiundich.de? De har kanonbra pris på cam nu men jag har aldrig beställt utanför sverige innan och behöver tips, råd och erfarenhet från andra.
Snabb hjälp någon!
Går det att ordna till en Frog som är lite skev och ostadig? Är dte värt att lägga ett par tusen på en sådan vagn eller ska man satsa på något annat?
Vad är det för nyheter med Cam + och när kommer den till Sverige? Har precis köpt en ny cam och undrar om jag blivit snuvad på en massa förbättringar :-P
Såg en annons på blocket om en som sålde cam + och nu verkade det som babycare.nl hade cam +. Dock är min holändska inte så bra, jag kanske har missuppfattat det hela? (Jag är säker på att det gäller just cam och inte bee)
Om du klickar dig fram till cameleon på www.babycare.nl så står det att det är cameleon + (plus). Hoppas någon kan reda ut det åt mig för jag är så nyfiken.
Tackar! Jag tänkte inte så långt att man kan köra google translate. Min nyfikenhet är stillad och jag kanske inte missar så mycket.
Då förstår jag! Har också mobilen så det tar en evighet att skriva ett inlägg så det hinner komma massor med nya under tiden jag skriver.
Det är ganska många som köper sina vagnar utomlands. Jag väntar på en just nu (dock privat import) men jag vet att andra akriva i den här tråden beställt från t.ex. babytrader. (Dom har nyss höjt priset)
Någon som nyligen beställt och fått sin vagn som kan ge tips?
Är det någon som vet hur det funkar med garantier?