• Steph

Bugaboo-tråd nr 21

Hej
    kan man köpa endast suflett tyg någonstans till cam??
    Eller man måste köpa hela toppsätt??

Stephie

• Steph

Förrvirrad vad menas med att det är glidrisk på chassit?? fattar ingenting. ??
    Köpte en 08 begagnad hur kollar jag detta?? hur märker man detta och vad är det som glider??

nyfiken
    stephie

• Steph

Hej har en fråga som är svår att formullera men jag ska försöka.
    Min bugga har aldrig haft en bugga för och jag minns inte om den va så i butiken när jag provkörde bugga där så därför jag undrar.

Min bugga som är begagnad
    "rikkar" chassit ca 1 cm fram. Alltså inte så att handtaget är löst utan själva hela chassihandtagselen fram till den silvriga knoppen i mitten.
    Det är ju iofs inget som stör mig då jag test kör den hemma. min baby har likksom inte kommit en. Men frågan är ju om det ska vara så.
    Eller hela den chassi delen ska sitta helt fast??

Jag vet ju att man kan vända handtaget till andra sidan e det därför den är så annasr??

Förstår ni min fråga eller ska jag försöka formulera mig mer??
    För ska det vara så , så måste ni känna till vad jag menar??!!

• Steph
    Stargirl skrev 2010-05-29 18:38:50 följande:
    Det ska vara så. Vi förstår vad du menar utan problem.
    Tack för ditt svar :.-D
    Är det för fjädringen i stället??
  • Steph
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 20:12:19 följande:
    Steph: Jag lägger mig i lite också Alla Bugaboovagnar (utom Bee) har handtag som är ruckbara några centimeter, även ramen går att rucka lite. Det är en del av fjädringen och skall vara så
    Ok då är allt som det ska va bra! Då är det bara bebisen vi väntar på så är allt tipp topp

http://yoursoulmates.blogg.se/
  • Steph

Ok, en ny fråga.
    Jag är på inköps biten till kommande bebi.
    Hur stort behov har man av en parasoll till vagnen i sommar??
    Mins med min dotter att jag HATADE parasollen. Den vejjade åt alla håll ioch kanter tyckte jag. Är buggans parasoll bättre???

behöver jag lägga pengarna på parasollen eller man klarar sig utan??

steph

http://yoursoulmates.blogg.se/

• Steph

En rådfråga TILL ER Buggaboo kännare.

Jag har en Bugga cam tror det är en 08 köpte den begagnad nämligen.
    Iallfall det är hadtaget med två vita "klämmor" på sidorna om ni förstår.

Iallfall när jag lyfter upp våran vagn från våra 2 trappor smååå trappor upp så åker vårat handtag upp på högra sidan.
    Är det något mna kan åtgärda eller rekomunderar ni att köpa ett nytt chassi. ???

tacksam för snabbt svar
    stephie

• Steph

Tänkte höra med er...

Min dotter är 6månader ligger kanon fortfarande i liggdelen, men funderar om jag ska byta till sittdelen nu.
    Som det ser ut nu ska vi ha ett syskon till om 6månader och då kan jag inte ha kvar min älskade bugga.... Snyft...
    Vill så gärna köra sittdel också lite.

Är dte något att rekomunderasr??

• Steph
    Ms Ms Kanga skrev 2011-01-13 12:44:31 följande:
    Grattis - då kan du köpa nya donkey - buggans syskonvagn som kommer snart
    jo jag har tjuv tittat lite på den...men jag antar att den kommer vara snoooor dyr...
  • Steph
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 13:54:50 följande:
    Ojojoj, du kommer ha lite att göra framöver Tycker också du skall belöna dig själv med en Donkey
    hahahah jo det kan man lugnt påstå jag har 3 redan
    Så detta blir nummer 4:a och det var INTE med i våra framtidvisioner om man säger så.
    Jag hann likssom inte enns få min mens..
    gisses vad fel det kan bli..men vi får glädjas.
    Inget att hänga läpp över..när vår chok har lagt sig så glädjs vi enormt.
    SÅ du har rätt jag borde belöna mig med en Donkey :-P kan jag lägga upp det så till maken med ???
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21