Inlägg från: Tosstess |Visa alla inlägg
  • Tosstess

Bugaboo-tråd nr 21

hej!
    Tankte hora med er bugaboo proffs harGlad
     Har haft min bugaboo cameleon i 2 och ett halft ar, dottern anvander den knappt langre men nu vantar vi andra barnet och jag har insett att sittdelen/liggdelen ramen inte gar att flytta  langre, de vita knapparna fastnar i intryckt lage. Sen sitter den som den sitter, man far anvanda vald och sta och skaka och rycka i den for att fa dom att "ploppa ut" igen. Bara for att det sedan ska fastna i ute laget och inte gar att trycka in igen.
     Jag har kollat i underhalsssetet och hittade silikon spray och petrolium fett.  Ar det nagot jag kan anvanda, och i sa fall hur smorjer jag in den? garantin ar ute  sen ett halvar tillbaka och det star inget om det i underhalls guiden.

Hoppas nagon vet vad man kan gora, man har ju lagt  ganska mkt pengar pa vagnen och vill att den ska fungera :S

• Tosstess

Om reparationskitet ar "underhallnigns kitet" sa har jag det redan. Med pump, och trasor och silikon spray och det, men vet iten riktigt vad jag ska anvada och hur?
    Hittar varken vita plupparna eller ett separat reparationskit pa deras hemsida, hur far man tag pa dom grejerna? Bor i belgien utan bil sa forsoker gora det  jag kan via internet :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21