Inlägg från: Slaria |Visa alla inlägg
  • Slaria

Bugaboo-tråd nr 21

Igår beställde jag min cameleon ifrån kidzshop.se och är så förväntansfull! Jag hade tänkt beställa ifrån babytrader.eu men när jag såg era tips här om att man kunde designa sin vagn själv på kidzshop och då skippa liggdelen, så blev valet enkelt.

Är det någon som vet på ett ungefär hur leveranstiden är från kidzshop, och speciellt till de norra delarna av sverige? Jag bor i norra norrland och är van vid att de kan ta någon dag extra att få grejer hit men har läst att kidzshop är grymt snygga med frakten.

• Slaria
    BeautifulFlower skrev 2011-01-23 17:32:22 följande:
    vad valde du för färgkombo? :)
    Jag valde mörkgrå bas och sandfärgad sufflett.. Lite fegt kanske men har en knallröd emmaljunga idag så nu vill jag ha en lite mer diskret färg, men man kan ju alltid köpa till färgade suffletter vilket jag planerat att göra ;)
  • Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-23 20:00:10 följande:
    Nu väntar jag på en Bugaboo CAM, testar kidzshop. Inser att bee'n kommer inte funka utan bygel till Grynet! Dessutom vill ja ha CAM och det har jag velat ha loong time:)
    Äntligen en brun fin vagn till våren... Omg va jag längtar:) haha kommer passa till alla hennes fina rosa kläder o leksaker!
    KUL! Då är vi två som längtar :) Beställde min cam igår från kidzshop. Du får gärna hojta till här när din kommit, gissar tyvärr på att min kommer ta någon dag extra att få då jag bor i norra sverige.
  • Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-23 20:25:12 följande:
    Haha ja du Slaria, jag har klämt o känt nu vagnar som en tok o jag känner mig bäst, Inge begagnat o ingen kopia för min del;) så smakar det så kostar det!
    Vilken färg blev det?
    Eller hur! Det är helt kanon att ha garanti i två år ifall något händer.
    Vi (jag hihi) valde mörkgrå bas och sandfärgad suflett, var dock sugen på en helröd men tänkte köpa till en röd suflett istället. Du då??
  • Slaria

En fråga ang cameleon, måste man köpa till en stolklädsel? De ska funka som ett extra överdrag och ska skydda basklädseln.

Sen, är det någon som har bild på sin bugga när ni har på regnskyddet/insektskyddet?

• Slaria

Okej, men då vet jag att de inte är livsviktigt liksom!

Dum fråga ang regnskyddet/insektskyddet, kan man bara ha det på utan suflett? (som på bilden dvs)

• Slaria
    Fröken Småland skrev 2011-01-24 17:42:39 följande:
    Javisst går det bra. Men man måste ha sufflettbågarna så att regnskyddet får ett skelett.
    Ok. Men man kan ha sufletten på samtidigt som man har regnskyddet/insektskyddet?
  • Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-24 19:11:23 följande:
    Slaria, hann du beställa innan chassit tog slut?
    Haha ja får vänta ett tag:(
    Neeeeeej! De mailade först att de skulle skicka alla andra grejerna nu och så chassit i början av nästa vecka, men då mailade jag tillbaka att jag gärna tar alltihop tillsammans nästa vecka. Då får jag alltihop hemlevererat, så något "vann" jag på de hela men fortfarande irriterande. När skulle du få din vagn enligt dom?
  • Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-24 20:08:41 följande:
    Slaria: fredags, haha men vi får tänka positivt att vi ska ändå vänta med dra vagn i snön, eller nått! Haha
    Men vad konstigt! Jag beställde i lördags och till mig skrev de att vagnen kommer att komma hem till mig om en vecka.

Jasså? Kunde man göra det? hihi, nu kliar det i fingrarna! Jag vill ha mugghållaren, myggnät, regnskydd OCH en röd suflett :D
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21