Inlägg från: RockyS85 |Visa alla inlägg
  • RockyS85

Bugaboo-tråd nr 21

Måste bara skriva ett litet inlägg här nu.. efter ha gått igenom alla 360 sidor. Har alltid sneglat lite på Buggan, men alltid tyckt att den såg lite väl låg ut (liggdelen) och sen att en sådan vagn kan man ju inte ha uppe i Östersund, då vi kan få extremt mycket snö och extremt mycket kyla. För då har jag tyckt att sittdelen känns alldeles för öppen (kan beror på att i vintras så såg jag en mamma med en bugga då det var -26 och hon hade inte ens suffleten på) Så då la jag Buggan åtsidan när vi skulle välja vagn till Challe. Tänkte inte mer på den.

Blev super förtjust i en Teutonia spirits S3, tyckte den såg ganska så mkt bättre ut än alla dessa tråkiga barnvagnar (emmaljunga, brio, crescent, kronan m.m) samtidigt som den var smidig med sina 3 hjul. Så då slog vi till på en 2010:a i brunt både liggdel och sittdel. Super nöjda blev/är vi med vagnen.. Men så började Buggan ploppa upp lite överallt och ja, jag kunde inte släppa den.. läst och läst, kikat på era bilder och läst mer.. och nä, jag är en Bugga tjej! Jag som älskar att ha de bästa, de snyggaste och de mest funktionella inom allt, visst f*n ska jag ha en Bugga! Så efter har läst era omdömmen, tankar och sett era kort så la jag en beställning på ny Bugga i grått och oranget till min lilla kille. Självklart ska Charlie ha den bästa vagnen, Spiriten får bli våran vinter och dagis vagn tills han växer ut den, kanon de dagar de är lite mer snö än vad Buggan kan hantera. Så nu väntar jag på att jag ska få avin i veckan - efter de är jag stolt ägare till en Bugaboo Cameleon! 

• RockyS85

Hej en fråga! Ska tyvärr sälja min Bugaboo Cameleon och ska frakta den. Så vill ta lös de stora hjulen. Har nämligen kvar kartongen och tänkte skicka den där i. Nu till frågan: hur tar man lös dem?
    Tack på förhand!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21