Inlägg från: oOMayaOo |Visa alla inlägg
  • oOMayaOo

Bugaboo-tråd nr 21

Jag har startat en tråd med lite frågor om Bugaboo Bee+ och skulle vara tacksam för all hjälp.

Tack på förhand! 

• oOMayaOo

Jag skulle behöva lite hjälp från er Bugaboo-proffs!

Som sittvagn, föredrar ni Cameleon eller Bee/Bee+?
    Finns det en båge att köpa till Bee?  

• oOMayaOo
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-28 20:44:03 följande:
    beror på ålder tycker jag. mindre barn= cameleon större barn= bee+
    de finns några som köpt bygel från ebay till bee plus dock ej orginal utan dom e egentligen till zapp (?!) men funkar bra. finns bilder i bildtråden om du vill kika
    Min son är 6 månader men jag vill ha en vagn som kan växa med honom.
  • oOMayaOo

Är det inte lätt hänt att barnet glider ur bygel underifrån om man inte har barnet fastspänt? Jag tänker både på cam-bygeön och den man kan skaffa till been.

• oOMayaOo
    oOMayaOo skrev 2011-01-28 21:40:37 följande:
    Är det inte lätt hänt att barnet glider ur bygel underifrån om man inte har barnet fastspänt? Jag tänker både på cam-bygeön och den man kan skaffa till been.
  • oOMayaOo
    Fröken Småland skrev 2011-01-29 10:59:09 följande:
    Jo, men det är klart att man använder selen?
    Vad har man då bågen till?
  • oOMayaOo
    Fröken Småland skrev 2011-01-29 11:13:46 följande:
    Att hålla sig i. Att häva sig upp med. Som en extra säkerhet. Att lyfta i. Ja, det finns säkert fler användningsområden som jag inte kommer på nu. Vad har man den till på alla andra vagnar?
    Det är nog bäst att du frågar nån som har ägt en annan vagn.
  • oOMayaOo
    annat82 skrev 2011-01-29 11:14:33 följande:
    Småttingar som vill hålla i nåt och hänga på. Perfekt att hänga leksaker på för den delen.

Dottern sitter alltid med sele, men inte med banden över axlarna för då blir det ett väldans liv
    Ok, så det är ingen säkerhetsgrej egentligen. Jag kan tänka mig att banden över axlarna kan irritera speciellt lite större barn.

Tack för (det trevliga) svaret! 
  • oOMayaOo

Ni som har köpt vagn via Fruugo, var ni tvungna att betala moms när vagnen kom till Sverige?

• oOMayaOo
    J N skrev 2011-09-17 10:21:35 följande:
    Såg Maya hade skrivit om fruugo.se . Är det en säker sida att beställa ifrån?
    Jag har köpt en annan vagn från dem. Det var inga problem alls.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21