Bugaboo-tråd nr 21
någon av er som köpt er vagn utomlands eller beställt från ex. Nedeländerna?
har själv en bee som jag haft nu i 2,5 år. till nästa vill jag ha en cam till å börja med, sen gå över till be igen för den e såå smidig.
någon av er som köpt er vagn utomlands eller beställt från ex. Nedeländerna?
har själv en bee som jag haft nu i 2,5 år. till nästa vill jag ha en cam till å börja med, sen gå över till be igen för den e såå smidig.
har fruugo.com alltid dem priserna?????
Är ju inte ens gravid liksom ;-p lol
Har två barn, en 5 åring o en treåring.
Jag har haft en Bugaboo Bee till min 3 åring som jag skaffad när han var 3-4 månader. Jag har älskat den!
Det har ju inte gått att köra i terräng direkt men faktiskt på tre år är det inte många gånger jag tänkt på det. vi rför oss mest på betongen ;-P.
Men som denna vintern, (bor i skåne) där vi också haft mycket snö hade det ju knappt gått... Sen hur mkt går man egentligen ut när det är såå mkt snö...
Jag planerar tredje barnet och är sugen på en Bee +, istället för min Bee som jag nyss sålt medan jag fick pengar för den så att säga.
Den sägs ju kunna anv'ndas från födsel..
MEN!!! Är det verkligen så skönt för bebisen att ligga fastspänd sådär direkt?? Ok, de rullar juinte runder direkt. Men med min största hade jag en STOR kombivagn med svängbara framhjul, Herqules. Och DET gör jag aldrig om haha. Tvåan fick ligga i den när han kom sen bytte ju jag til Been.
Vad säger ni? Bugaboo Cameleon, känns, ut on in i bilen.. ta av ovandelen. känns klöddigt. Plus att liggdelenbara används så kort tid...
Vad säger ni som provat båda??'
Bugaboo Cameleon eller Bugaboo Bee+???
mm.. men cameleon känns mkt klumpigare. jag älskade verkligen min bee..
Men liggdelen känns ju mkt bättre i cam. plus detta med ut och in i bilen där vinner bee asså. Jag får gå o känna o klämma i affären typ..
Förresten.. de hade ju billiga på www.fruugo.se ... men såg nu att de inte har bugaboo mer!! suck...
hade bee t min treåring från han var 3-4 mån.. men dämpningen var helt ok.. tycktge den var kanon..
Köpte ni vagnen i delar?? varför? priset?
var köpa "billigt" på nätet?
Någon bra länk till någon internethandel i sve el utomlands där kanske priset är aningen lägre?
fruugo var ju väldigt bra... men men
billoiga sidor?
Någon som beställt från Ping Pong?? Eller babytrader.eu?
babytrader.eu
vilka mer sidor utomlands o billigare?
Gavagal De hade stängt söndagar.. Har de webbshop?
Någon som köpt sin vagn i USA? fick ni betala tull? Man kan väl säga att det är en gåva??
Pris där?