• p0o

Bugaboo-tråd nr 21

rosenkind skrev 2011-02-16 16:25:45 följande:
    Nu har de skickat min Bugga! *väntar med spänning* ...so far so good...
    såg att du också beställt från babycare!
    jag gjorde det i måndags.. vet du om den beräknas komma en vecka efter beställning eller en vecka efter dom skickat iväg den?
    så otålig liksom:)  jag har fortfarande inte fått mail om att de har skickat den än:/

har beställt en cam grå/svart. 
  • p0o

det snöar:(
    o jag väntar på min vagn som ska plinga på dörren nångång idag... beställde inga snöhjul.
    snö kan väl inte skada småhjulen va?

• p0o
    Fröken Småland skrev 2011-02-21 12:12:54 följande:
    Nej, man kan inte skada småhjulen i snön

Hoppas din darling kommer idag!
    hhaha vad bra,då jävlar ska jag ut i stormen sen.

• p0o

Nu har jag smällt upp vagnen men har ett problem.
    Har en skiphop väska som jag tänkte hänga på styret men då jag e så kort och har styret på lägsta så går jag liksom in i väskan med knäna om ni förstår hur jag menar?
    Sen ser de inge vidare snyggt ut heller tycker jag:/
    Hur har nu andra som har normalstor skötväska gjort?
    Sen ser varukorgen skrynklig ut också, har jag gjort fel?
    Inte stort mellanrum mellan v- korgen och liggkorgen heller, får liksom lirka in hundstackarn :)
    Har även letat iphone 4 hållare på nätet men de framgår inte om dom jag sett funkar för fyran också, någon som vet om det finns?
    Nu bidde de långt här...

• p0o

Hänger inte med här...
    Inte får dom väl in mer buggatillbehör till heron för utförsäljning? E de slut nu så e de?:)

• p0o

Damer... Min bugga e ny men har redan börjat gnissla lite, kommer från fjädringen på dom små hjulen, är det en sån enkel åtgärd att spraya med silikonspray bara tro?

• p0o

Här kommer en till fråga: finns det iphone4 hållare till buggan och i såntfall kan man hitta den i butik eller är det endast nätet som gäller?
    Bor i Stockholm och tänkte ge mig ut imorgon och köpa sommarsufflet, solskyddsnät och Iphonehållare om de finns.
    Någon butik att rekomendera?
    Tack på förhand:)

• p0o

Hej!
    Vad tycker ni är ett rimligt pris för en fräsch CAM 2011 grå bas och svart topptyg Ink sommar suffla ,regnskydd. Givetvis både sitt och liggdel? Med vänlig hälsning, poo

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21