Bugaboo-tråd nr 21
Velade också lite gällande att köpa ett parasoll, men hittade ett skydd som blir som en skärm från Aussie Finest - den svarta blev bra på den vita cam:en med svart chassit :)
Velade också lite gällande att köpa ett parasoll, men hittade ett skydd som blir som en skärm från Aussie Finest - den svarta blev bra på den vita cam:en med svart chassit :)
herjazz: Tack för många intressanta inlägg om bilbarnstolar och babyskydd! Vi har en 7-månaders tjej och håller precis på att titta på bakåtvända stolar att byta till nu efter babyskyddet. Har tittat på Maxi Cosi Mobi eftersom vi har varit mycket nöjda med vår Maxi Cosi Cabrifix med bas. Någon som har någon erfarenhet av Maxi Cosi Mobi? Har för mig att det står från 9 kg eller nåt, så då är det väl bäst att vänta lite (hon väger drygt 8 kg nu)?
Håller verkligen med om att man inte kan lite på försäljare, inte bara för att de kanske inte alltid säger exakt som det är utan snarare för att jag inte litar på att någon har så bra koll när det "bara" gäller försäljning. Har man barn så kollar man ju upp saker 1000 ggr för att verkligen vara på den säkra sidan. Pratade med en försäljare från Maxi Cosi på barnmässan som idiotförklarade mig när jag sa att jag hade en Maxi Cosi Cabriofix med en bas som går att fästa både med bälte och isofix - hon hävdade att det inte fanns och aldrig hade funnits, haha! Kan meddela att vi har fäst den basen från Maxi Cosi på båda sätten så vi VET att den finns. Dessutom är det just den kombinationen som har fått allra högst betyg i Råd & Röns test så man tycker att de borde ha koll på den.

Jag ringde dem om dealen, summer edt och extra sufflet. De skulle maila hur vi skulle gå tillväga med betaningen då den ska skickas. Med En bee summer edt + svart extra sufflett för 4900 är inte helt fy skam 
Sen kan jag, nu när jag vet
, köpa sitstyg!!! Känns skönt att veta, så man kan hålla sanddynan fräschare längre. Och alla suffletter man kan köpa Ahh. Var såg du att man kunde köpa sitdelstyget?