Inlägg från: Pluttemor |Visa alla inlägg
  • Pluttemor

Bugaboo-tråd nr 21

Hej tjejer!

Märks att ni kan en hel del om bugaboos Jag har en liten fråga som jag hoppas ni kan svara på. Vi ska åka på semester och tänkte ta med våran bugaoo. Jag har ingen speciell väska till den och har nu på nätet hittat en speciell reseväska till bugaboo som kostar 1590 kr. Jag undrar om någon av er har den och kan tala om hur den e? Är den liksom hård eller mjuk, och får man liksom användning för den? Eller kan man lika gärna ta en vanlig reseväska som man sen checkar in på specialbaggage?

Hur är det nu igen.... för jag kan ju inte ta med mig barnvagnen in på flyget eller?

Tacksam för svar

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor
    FridaLee skrev 2011-04-01 16:15:40 följande:
    Vi har den väskan, vi har flygit med vagnen i väskan några ggr och vi är jätte nöjda. Vi har tryckt ner massa extra saker  i den som smutsvättspåsar osv när vi åkt hem.  Jag hade inte flygit med vagnen utan väska och ett plus är att den har hjul så vi kunnat dra den. den är hård nedtill och är mjuk men med bra vadering upptill och på sidorna.
    Tack för ditt svar Jag får se hur jag ska göra...
  • Pluttemor

Hej igen

Jag undrade ju lite om den resväska som finns till Bugaboo och nu har jag hittat en sida som jag kanske ska beställa den från, Det enda jag inte hittar (och då har jag oxå letat i bugaboos hemsida) är måtten på väskan? Såsom djup (där det är som djupast på väskan) längd och bredd. Inte någonstans står det.

Fridus2: Jag tänkte i och med att du har väskan.... råkar kanske veta vad det är för mått på den? Vore jättegulligt om du kunde skriva det..

Eller vem som hellst som kan måtten

• Pluttemor

Ingen som kan måtten eller vet var jag kan hitta dom på bugaboo resväskan?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21