• MHoof

Bugaboo-tråd nr 21

Jag SKA ha en bugga till det kommande barnet (som inte bor i magen än)
    Vart köper man buggan billigast?
    Jag bor i Östersund och här säljs den inte, tyvärr. Vet att Sundsvall säljer den på ett ställe, men vart har Ni köpt den?

• MHoof
    Duntoffla skrev 2011-05-05 16:44:24 följande:
    Believer- jag hade beställt från kidzshop, bonti eller liknande om man vill köpa från Sverige. Själv köpte jag min på babytrader.eu tror jag det heter. Lite billigare och snabb leverans, dock bökigare om man måste reklamera något
    Ok, ska kika där med då :) Vet inte riktigt va dom går på i butik heller eftersom jag har så långt till närmsta butik som säljer så har bara kollat på nätet.
  • MHoof
    Duntoffla skrev 2011-05-05 20:24:05 följande:
    Priserna är nog detsamma på nätet som i butik. Skulle tro att de har ett rek utpris. 
    Ok, ja då kan man ju lika gärna beställa en på nätet sen då....
    Fast ska nog åka till närmsta butik och provköra sen ändå när det börjar bli dags ;)
  • MHoof
    Duntoffla skrev 2011-05-05 21:08:30 följande:
    Den funkar tom mycket bättre med sittdelen. Med liggdel är varukorgen svår att komma åt men med sittdelen funkar det bra.

Konstigt att de inte visar bilder med den på, den ingår ju liksom i vagnen. 
    Ja tyckte det jag med. När liggdelen är på är korgen under men inte på sittdelen. Tänkte ju att den måste kunna användas då med, men ville ju vara säker ;)
  • MHoof
    Duntoffla skrev 2011-05-06 14:35:49 följande:
    Det man ska tänka på om man beställer från USA är att man kan åka på tull
    Ok, vad är det som gäller då då?
    Kanske inte du vet :P
  • MHoof
    Lille Mammsen skrev 2011-05-06 17:04:10 följande:
    Men va de inte så att USA ej skickar hit??  Va så tidigare iallafall...eller va det bara Urban Jungle??
    Jo jag hittade en sida förut som inte skicka hit till Sverige, men den sidan sambon hittade så kunde man fylla i till vilket land man ville ha den skickat till och det stod att det gick, så jag vet inte...
    Men får kika närmare på det där sen när det är dags. Och 8500 som någon skrev är ju inte alls farligt heller :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21