Inlägg från: LauraLee |Visa alla inlägg
  • LauraLee

Bugaboo-tråd nr 21

Nån som vet vart man kan köpa sittdyna till bee+ ?...inte de som hör till utan en med något fint tyg med mönstersom passar ihop med den rosa sufltten?..lr om nån vet vart man kan hitta mönster och sy själv.

Molly, född 29/7-09 mollys-mamma.blogspot.com/
  • LauraLee
    thisissarah skrev 2011-05-19 12:06:21 följande:
    Jag såg en fin med rosa molntyg på tradera.
    tack för tipset! Har sett den...men känns som det blir för mkt rosa...även om jag nu gillar rosa
  • LauraLee
    bohusbebis skrev 2011-05-19 13:18:16 följande:
    Busenkelt att göra sitt eget mönster, ta ett gammalt lakan eller nåt och lägg över sittdelen och skissa upp utifrån den. Roligast att göra "sitt" egen mönster tycker jag. Sydde nyss klart denna (kanske lite inspiration?) Rosa kantband och rosa fleece på baksidan (men till rosa sufflett kanske det blir för mycket, gäller att färgerna inte skär sig åxå)

Vad snyggt!! Tack för tipset..
  • LauraLee

finns det någon tråd om problem med Bugaboo vagnar?

Har problem med sittdelen på min bee+.. ryggstödet går att fälla fram och tillbaka hur smidigt som helst, utom sista biten då man ska fälla ända fram om man ska fälla ihop vagnen..där är det tvärstopp!! Blir galen...

• LauraLee
    Joddan skrev 2011-06-06 15:39:10 följande:
    Lauralee

Det är ett mellanläge man ska ha i för att fälla den helt fram. Alltså spärren man drar för att fälla ska inte vara helt i "botten" utan lite över.
    Har haft samma "problem" tills jag fick höra om "mellanläget". JÄTTEsvårt att förklara dock! Hehe...

hehe..asså det var så enkelt! Tack för hjälpen!

Nu slipper jag bli tokig varje gång jag ska fälla ihop vagnen..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21