Bugaboo-tråd nr 21
Någon som har tips på en Bra skötväska som det får plats med rätt mycket grejjer? Ersättningsburk, termos, vattenflaska, blöjor, våtservetter och extra kläder.
Behöver massa tips!!
Kramar
Jag har också rosa topp på min bugga. Har fått flera förfrågningar om det är en tjej eller kille. Blir arg!! :):) Nu kör jag med grön Paul Frank Scury. Så snygg nu när det börjar bli höst:)
Jag bytte till sittdelen när min dotter va 4 mån. Funkar hur bra som helst. Hon sitter jätte bra. Hade en liten kudde under huvudet. Hon sitter i viloläget hela tiden, förutom när hon sover. Nu när åkpåsen är i vagnen så sitter hon ännu bättre. Gå till en barnvagnsaffär och testa sittdelen om du är osäker. Så slipper du byta för det var inte det lättaste:):)
Någon som börjat använda snöhjulen?
Jag har den bruna i canvas och jag är inte alls nöjd. Väskan glider ner på handtaget hela tiden. Det är bra med utrymme i den, många fack och bra behållare. Men hade jag fått välja så hade jag satsat på en skip hop.
Någon som vet var man kan köpa bumberskydd? Har sett en del på ebay men köper hellre av någon i Sverige!
Folk som inte har barn eller är insatta i barnvagnsbranchen vet nog inte att det är en bugga.
Var hittar man bumperskydd?
Var inne på babyproffsen och kollade in dom nya suflettfärgerna. Den äppelgröna och ljusorange var jätte fina. Personalen sa att man inte kan köpa sufletterna för sig. Tråkigt!
Hoppas det blir topset och filtar i missonis underbara mönster. Vi dödliga kommer väl inte ha råd med det men man kan ju alltid drömma! *vill ha*
Någon som funderar på att köpa Bugaboo Organizer? Blev sjukt sugen bär jag såg den. *vill ha*
Fertilaste P1: bakom sittdelen på ryggstödet.
Fröken Ida: 180:- Vilket klipp. Blir galen på att allt ska kosta så mycket i Sverige.
Mammsens: på min bugga var det 8 veckors leveranstid. Beställde på babyproffsen.
Grym solskärm till barnvagnar!