Inlägg från: AckaDacka |Visa alla inlägg
  • AckaDacka

Bugaboo-tråd nr 21

Honey1982 skrev 2010-08-12 13:35:52 följande:
    Är det någon som har eller har haft den gamla typen av Bugaboos egna skötväskor? (alltså den som man kan matcha locket på). Är/var den bra?
    Jag har den skötväskan men ska lämna tillbaka den imorgon. Har haft väskan i 3 månader och den har gått sönder på två ställen. *arg som ett bi* En dragkedja gick sönder och spännet som håller fast bandet i väskan. Det får inte plats jätte mycket saker i väskan. Det positiva med väskan är att det finns 2 behållare för termos/flaska. Men väskan verkar inte hålla för förmycket tyngd så det känns meningslöst att använda båda samtidigt. Risken är att väskan blir för tung och går i sönder.

Någon som har tips på en Bra skötväska som det får plats med rätt mycket grejjer? Ersättningsburk, termos, vattenflaska, blöjor, våtservetter och extra kläder.

Behöver massa tips!!

Kramar
  • AckaDacka

Jag har också rosa topp på min bugga. Har fått flera förfrågningar om det är en tjej eller kille. Blir arg!! :):) Nu kör jag med grön Paul Frank Scury. Så snygg nu när det börjar bli höst:)

• AckaDacka

Jag bytte till sittdelen när min dotter va 4 mån. Funkar hur bra som helst. Hon sitter jätte bra. Hade en liten kudde under huvudet. Hon sitter i viloläget hela tiden, förutom när hon sover. Nu när åkpåsen är i vagnen så sitter hon ännu bättre. Gå till en barnvagnsaffär och testa sittdelen om du är osäker. Så slipper du byta för det var inte det lättaste:):)

• AckaDacka

Någon som börjat använda snöhjulen?

• AckaDacka

Jag har den bruna i canvas och jag är inte alls nöjd. Väskan glider ner på handtaget hela tiden. Det är bra med utrymme i den, många fack och bra behållare. Men hade jag fått välja så hade jag satsat på en skip hop.

• AckaDacka

Någon som vet var man kan köpa bumberskydd? Har sett en del på ebay men köper hellre av någon i Sverige!

• AckaDacka

Folk som inte har barn eller är insatta i barnvagnsbranchen vet nog inte att det är en bugga.

• AckaDacka

Var inne på babyproffsen och kollade in dom nya suflettfärgerna. Den äppelgröna och ljusorange var jätte fina. Personalen sa att man inte kan köpa sufletterna för sig. Tråkigt!

• AckaDacka

Hoppas det blir topset och filtar i missonis underbara mönster. Vi dödliga kommer väl inte ha råd med det men man kan ju alltid drömma! *vill ha*

• AckaDacka

Någon som funderar på att köpa Bugaboo Organizer? Blev sjukt sugen bär jag såg den. *vill ha*

• AckaDacka

Fertilaste P1: bakom sittdelen på ryggstödet.

• AckaDacka

Fröken Ida: 180:- Vilket klipp. Blir galen på att allt ska kosta så mycket i Sverige.

• AckaDacka

Mammsens: på min bugga var det 8 veckors leveranstid. Beställde på babyproffsen.

• AckaDacka
    Pepisson skrev 2011-05-24 16:44:30 följande:
    Aahh, blir galen. Har en Bugaboo Cameleon och jag har en liten 3 mån bebis som inte gillar solen i ögonen. Har testat en vanlig filt över, funkar toppen men luften står still och det blir varmt. Har testat Cloudy, den stänger inte ute solljuset så den ligger på Blocket nu..

Vad har ni för solskydd till era buggor?

http://www.aussies-finest.se/

Grym solskärm till barnvagnar!

• AckaDacka
    LHUF skrev 2011-05-26 19:44:45 följande:
    Den som tipsade om solsufletten från aussie finest, vilken storlek har ni? kikade på sidan, men det stod att den stora passade tvillingvagnar?

men den kanske funkar på vanlig vagn också?
    Jag har deras solskydd men jag vet inte vilken storlek det är. Det fanns bara en storlek på babyproffsen när jag köpte den. det bästa är väl att gå in och testa? Lycka till!
  • AckaDacka
    Mamma Tes skrev 2011-08-10 18:23:16 följande:
    Idag fick vi våran åsna! Jag slängde mig över lådorna och monterade direkt. Lillan älskar den och man riktigt ser hur hon trivs i vagnen. Sitter som en prinsessa i den  

Jag hade kärat ner mig i den genom bilderna jag sett men den var ÄNNU bättre i verkligheten. ALLT var bättre och snyggare också. Och den rosa färgen... *dreggel*

Bilder finns i bildtråden. 

Jag blev kär när jag såg din vagn, vill ha vill ha!!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21