annat82 skrev 2011-05-31 12:10:36 följande:
Pasanda: nu är min sambo iofs rätt intresserad av vagnar också. Men dessutom har han fått förstå att det faktiskt är min hobby precis som han har sina hobbies

lägger han pengar på sitt eller övertalar mig att köpa nån elektronikpryl jag inte tycker vi behöver (är också lite elektroniknörd iofs) så kan jag lägga pengar på barnvagnarna

Precis ! Sedan har jag sagt att jag faktiskt använder den VARJE dag - det är ju inte som någon brödmaskin direkt som man använder två gånger och sedan ställer i ett skåp .... Hade samma diskussion när jag ville köpa typ den tredje skötväskan (det är alltid något som inte funkar med dem) men sedan när jag kom hem med den så erkände han faktiskt att det är den bästa väskan vi haft. Hoppas han kommer känna samma med Bee+!!
Anledningen han gick med på det till slut var att han tyckte lite synd om mig som får stanna hemma själv med bebisen i två veckor medans han, vår 7 årige son och svärfar är i Disney i Florida (vi bokade resan för ett år sedan innan jag visste jag skulle bli gravid, biljetterna går inte boka om och jag ville inte släpa med en tvåmånaders till 30 graders värme och 9 timmars flygresa). Och så vet han att han säkert kommer shoppa i Orlando - han har tex pratat om att vilja ha en iPAD.
Så min "tröste present" medans de roar sig är vagnen

. Bara två dagar kvar till leverans nu !