Bugaboo-tråd nr 21
Hej
.
Hej
.
jo vi tänker väl som komplement till emmaljungan, har been liggdel? Vill ju gärna kunna använda den från start med nästa barn om det kommer under vår/sommar säsongen vet man ju aldrig 
ok då skall vi defnitivt titta på den, men jag vill gärna ha svar på mina frågor och höra lite vad ni andra tror. Man kan aldrig få för mycket input 

I´m in bugaboo heaven!!!!
min dotter väger 8 kilo..vilket hack skall jag ställa in swiwelhjulens fjädring på??
innifrån..alltså in mot vagnen då om man har hjulen i låst läge?..jag har så svårt för att förstå sånthär
ingen som känner nån i gbg som fått tag på en donkey som har lust att låta en desperat blivande tvåbarnsmamma titta lite? Vi såå gärna ha vagnen och kan få hem den från england men sambon vägrar köpa vagnen osedd, vilket jag kan förstå. Så nu blir det en Mountain buggy duo tills vidare, känns jättejobbigt då vi ännu inte vänt blivande storasyster som fyller två strax efter att bebisen kommit, vill kunna se mina gosingar!!
Hej väntar syskon till min dotter som kommer vara runt 2 när bebisen kommer. Vi har tänkt köpa en UJ duo.
VI har nu en cameleon som vi är supernöjda med och jag funderar på om det är värt att skaffa ståbräda samt en extra ligg/sittdelsram till vagnen så att den kan användas mer flexibelt med båda barnen om man skall kortare turer och inte vill använda dubbelvagnen.
Vill gärna ha råd från er experter
Hej jag behöver råd, skulle idag montera min liggdel och när jag skulle sätta på liggdelslocket så var det så trögt att jag råkade slita av "låsdelen" på dragkedjan alltså den lilla metallskenan som sitter längst ut på kanten av dragkedjan på liggdelslocket, så nu går dragkedjan upp hela tiden på den sidan. Den lilla metallbiten är spårlöst försvunnen, hur kan jag laga detta?
Reklamerade liggdelslocket till babytrader och fick ett nytt på posten idag, behövde inte ens skicka in det trasiga, snacka om bra service.
Passade också på att beställa en organizer då vi väntar syskon och vår skötväska redan är sprängfull med ett barn, tänkte ha organizern till blöjor, våtservetter och ombyten och så ha den andra till mat, leksaker och annat nödvändigt i den större väskan. Fick den idag och den verkar super, ganska liten men kan tänka mig att den rymmer mkt.