Bugaboo-tråd nr 21
är det någon här som har tips på någon liten väska/hållare att ha på handtaget som man kan lägga ner nycklar och mobil i? Typ en sådan här: http://www.amvina.se/sunshinekids/buggybuddy.aspx men som sitter lite bättre på en Bee?
är det någon här som har tips på någon liten väska/hållare att ha på handtaget som man kan lägga ner nycklar och mobil i? Typ en sådan här: http://www.amvina.se/sunshinekids/buggybuddy.aspx men som sitter lite bättre på en Bee?
Snälla snälla, får jag vara med i bildtråden??? Behöver tips på dynor, skinn eller annat mysigt o fint till vagnen :)
måste fråga er som verkar ha koll på olika klädslar och byten mellan modeller och så... Har en Bee som jag är jättenöjd med men skulle vilja ha en bumperbar och en sån där tygbit ner mellan benen så inte sonen hoppar ur direkt. Just nu är det jättesvårt att hålla fast honom och få fast selen. Är det någon som vet om det går att fixa? Tyget borde ju vara rätt lätt, men själva bygeln? Vill ju dessutom ha honom bakåtvänd...
Bromsen på min Bee krånglar, den låser bara fast ena bakhjulet. Fast det varierar vilket hjul som blir låst.. Någon som vet om det är ett vanligt fel som är lätt att fixa? Vagnen är ju nyköpt, fast det är gamla modellen.
var hittar man en sån där ståbräda med pall?
Jag tycker den sitter bra på handtaget men om jag ska gå längre sträckor brukar jag sätta den på sidan av handtaget istället så man kan hålla i bättre. Jag trär dom två övre remmarna igenom plastöglorna vid locket så det skrovliga lite gummiaktiga (?) kommer runt handtaget. Svårt att förklara, men inte lättare att fota heller :)
Jag är dock besviken på att Bugaboo lanserar väskan som att den passar alla deras vagnar på flera olika sätt när det sedan står i instruktionsboken att man inte får ha den på handtaget på Bee utan bara på ryggen. Jag vill inte ha mobilen alldeles bakom sonens huvud så jag har på handtaget iallafall. Och tycker som sagt att den sitter bra där.
Jag är sugen på att köpa en beg frog, men eftersom jag bor i ett Bugga-tomt område måste den skickas... är det någon som vet måtten på en ihopfälld så att jag kan räkna lite fraktpriser innan jag köper? Vikt? Tack på förhand!