Bugaboo-tråd nr 21

Jag behöver hjääälp! Har precis bokat en ny ozone, MEN en CAM med svart chassi är ju bara mycket läckrare!!! Är detta ett bra pris? www.blocket.se/vi/33921466.htm
Tinkywinky: jag har haft en Nitro som jag var jättenöjd med i två år, sen började den bli så skruttig så nu är den såld! Nitron är den enda vagnen som fått stanna så länge och då är jag inne på min 16:e... Tänkte därför att ozonen skulle va kkul att prova på, men när du säger som du gör blir jag osäker!! Hade en Bugaboo cam 06:à men den var så skranlig i chassit och nu blir jag rädd att kommer att tycka en nyare cam oxå känns ranglig.. Hmm.. Jag är iaf VÄLDIGT nöjd med min Bee+ som står hemma.. Åh så jobbigt att bestämma sig!! Har inte sovit ordentligt på flera nätter... Haha
Jag måste bara få fråga er som är proffs! Hittade denna på blocket...: www.blocket.se/vi/33921466.htm Är det ett bra pris? Vad heter modellen, red nånting och när släpptes den? Kan den ha ett sk "glid-chassi"? Säljaren förstår inte vad jag menar när jag undrade om det gled.. Tacksam för svar!
Planon: Men priset då? Är det ok satt? Kanske svårt att säga iofs.. Finns det någon äldre bugaboo-bildtråd man fortfarande kan kolla i här på fl förresten?
AnPa: Tack! Jag ska kika!
Vad ska man kolla extra noggrant efter och testa när man köper en begagnad cam från -10? Cameleonerna med svarta chassin, Syns repor o liknande extra mycket?
Säljs Bugaboo fortfarande på NK i Sthlm? Tror ni dom har parasoll hemma? Någon som vet vad det kan kosta isf?
Passar blått toppset till en denim (RED) bas med svart chassi? Eller nån som har förslag på någon annan färg? E på "ha-humör" men klurar lite på vad jag skulle vilja ha egentligen...
När släpps de nya limitedfärgerna? Och den nya ljusa "turkosa" blåaktiga(?!) som ersätter blue? Någon som vet?
Varifrån beställde du, acure?
Vill vårpimpa min bugga (RED denim) men vettesjutton vilken färg på suffletten jag ska köpa?! Nån som har förslag på nån snygg färg som passar till denimen eller ska jag satsa på att trolla om den till en all black med ny sittdelsbas o varukorg och sen nån mera färgglad suflett till det? Ös på med tips ![]()